Skocz do zawartości

Wita was zagubiona dusza indygo :)


Zelpin

Rekomendowane odpowiedzi

Hej mam na imię Łukasz. 

Jeśli ktoś z was lubi sprawdzać astrologię to urodziłem się 11.06.1993. 


NIe mam nic do ukrycia a im ludzie o mnie więcej wiedzą tym lepiej mnie rozumieją takie mam wrażenie. 


Ogólnie to jestem sobie kierowcą ciężarówki (Tira) Ale na szczęście pracuję tylko 12-13 dni w miesiącu za dobrą wypłatę co sprawia że z pracy jestem zadowolony jednak nie w pełni szczęśliwy i zrealizowany bowiem wolał bym się zajmować czym innym co mogło by mi dać poczucie spełnienia i integracji oraz pomocy ludziom i naturze. Natomiast nigdy nie potrafiłem znaleźć zawodu związanego z pomaganiem ludziom i naturze. Przede wszystkim naturze a ludziom tylko tym którzy kochają naturę...

Z wysokimi zarobkami które są dla mnie jedną z największych wartości w moim życiu. Ważniejsze jest tylko prawda, szczerość, lojalność, Empatia, Czas...


Dzieciństwo moje nie było zbyt dobre ale nie będę się na ten temat teraz rozpisywał. Natomiast chciałem nawiązać do tego że już od dziecka odniosłem wrażenie że gdyby nie bieda i brak pieniędzy to było by dużo mniej cierpienia. A ja nie musiał bym tak cierpieć uciekając z domu i mieszkając w samochodzie czy ciężarówce. Praca za 1200-1600zl na magazynach, produkcji. Zwolnienia z pracy bez powodu, w tym strata mieszkania. Wiele razy też cierpienie związane z tułaniem się od miasta do miasta, byciem oszukanym na wypłacie czy w jaki kolwiek inny sposób byłem całe życie pokrzywdzony przez los jak gdyby cały świat chciał za wszelką cenę żebym poczuł się ofiarą losu i wpadł w depresję. Która czasem wraca i sprawia że miałem kilka miesięcy temu czy kilka lat temu próby samobójcze. 


By po jakimś czasie dać o sobie na chwilę zapomnieć. Dziś i przez ostatnie dwa miesiące jest w sumie całkiem ok bo nie mam aż takiej depresji i potrafię uśmiechać się i nawet trochę cieszyć życiem ale wciąż tak jakby za mało.