Nephalim Posted August 26, 2021 Share Posted August 26, 2021 Nie mam dużego doświadczenia w wpisaniu na forum ale jeżeli chodzi o sny i koszmary sytuacja wygląda zgoła odmiennie. Od kiedy pamiętam zapamiętywałem większość snów. W pewnym momencie kiedy jakiś koszmar szedł nie po mojej myśli, nauczyłem się jak na chwilę przejmować kontrolę nad snem żeby się obudzić ( odbywało się to przez zamknięcie oczu w śnie i obudzeniu się w normalnym świecie. A to wszystko działo się zanim poszedłem do gimnazjum czyli chyba 11 lat. Niedługo doszły paraliże i zmory. Rozdzielam te dwa zjawiska bo osobiście przeżyłem wiele więcej ataków w czasie gdy mój umysł udawał się na poziom świadomości sennej. Pamiętam jakby to było wczoraj sen w wieku 13 12 albo 11. Obudziłem się w środku nocy z takim dziwnym uczuciem jakby strachu albo bardziej przerażenia ale leżąc na plecach mogłem swobodnie rozglądać się na boki ale kiedy próbowałem spojrzeć w kierunku moich stóp po prostu nie mogłem jakby coś odpychało mój wzrok. Kątem oka zauważyłem jakiś cień. Tylko że to był cień w nocy ani księżyc nie rzucał cienia ani żadne sztuczne światło. Przez krótką chwilę którą widziałem zarys tej postaci jeden szczegół bardzo zapadł mi w pamięć jarzące się czerwone oczy plus cienista sylwetka. Z nikim nie dzieliłem co widziałem bo rodzice i tak by mi nie uwierzyli, więc ten obraz pozostawał jedynie w mojej głowie jako produkt wyobraźni, ale jakiś czas później ludzie zaczęli opisywać dokładnie tak samo istoty które prześladowały ich w snach... Przepraszam miałem już kończyć ten temat ale się rozkręciłem nie wiem może przynudzam ale jeżeli ktoś będzie chciał to mogę opowiedzieć w tym temacie coś jeszcze albo w innym 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...