Skocz do zawartości

Pomoc w interpretacji


Mariolla

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Jestem bardzo początkująca. Mam trudności z czytaniem historii, a nie tylko pojedynczych kart, dlatego moja prośba o pomoc. 

Pytanie dotyczy tego co się będzie działo w relacji przez najbliższe miesiące, do pół roku. Mam problem z Królową Pentakli, nigdy nie wiem, czy czytać takie karty jako osobę czy energię?

I w rozkładzie: Koło fortuny, Królowa Pentakli, Umiarkowanie.

I kombinuję, że: zmiana, dość szybka, wywracająca obecną sytuację, zmiana na którą nie mam wpływu, zadzieje się i już. Ale korzystna, jeżeli KP to energia. Ale w tej całej zmianie w tym co się będzie działo, trzeba zachować rozsądne spojrzenie, wyważyć, złapać balans, nawet pewien kompromis między tym, czego się chce a co się da?

IMG_20210920_094833.jpg

  • Lubię to! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Myślę, że nastąpią zmiany dzięki którym poczujesz się doceniona, będziesz czuła, że jesteś na ugruntowanej pozycji. Powinna nastąpić harmonia i zagościć spokój 

  • Super 2
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Gringe napisał:

@Mariolla- a czy możesz przybliżyć coś więcej o Twojej relacji? Długo jesteście razem? Czy może to początkowe stadium i dopiero randkujecie? Jesteście oficjalnie parą?

Znamy się od bardzo dawna, kilkanaście lat, nie jesteśmy parą, ale w dziwnej niedomówionej relacji, w której niby się wie, ale się nie mówi. Teoretycznie niby przyjaźń, praktycznie nie wiadomo co.

  • Lubię to! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Lunaria napisał:

Myślę, że nastąpią zmiany dzięki którym poczujesz się doceniona, będziesz czuła, że jesteś na ugruntowanej pozycji. Powinna nastąpić harmonia i zagościć spokój