Skocz do zawartości

Ćwiczenie z samochodem


Sunrise009

Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że stałam się ostatnio posiadaczką samochodu, stwierdziłam, że dobrym ćwiczeniem tarotowym będzie odczyt sprzed każdej jazdy. Jestem niedoświadczonym kierowcą, co prawda prawko mam od bardzo dawna, ale ostatni raz prowadziłam 6 lat temu. 

Będę pytać cyklicznie, weryfikować będę od razu po jeździe, dzisiaj zaplanowałam sobie pierwsze kółeczko po osiedlu. 

 

Jak mi pójdzie podczas dzisiejszej przejażdżki? 

8 buław + 3 kielichów + Kochankowie (Arcykapłanka). 

8 buław rozumiem jako spory ruch, dużo szybkich samochodów (bo sama przyciskać nie będę, samochód też mam malutki, miejski), 3 kielichy to może być świętowanie, że nie bylo stłuczki, a Kochankowie i Arcykapłanka, to decyzje pod wpływem intuicji, podejmowane na drodze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt się nie pokusił o interpretację, ale mogę zweryfikować:
 

Nie było dużego ruchu jak wyjeżdżałam, jechałam dosyć sprawnie i szybko dotarłam na miejsce (8 buław), wróciłam szczęśliwie i byłam bardzo zadowolona (3 kielichy), natomiast jedna sytuacja na drodze postawiła mnie przed szybkim wyborem co robić (kochankowie), postawiłam na intuicję (Arcykapłanka) i udało mi się wyjść bezkolizyjnie oraz nikt mnie nie otrąbił.

  • Dziękuję 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód podejście 2.

Pytanie: Jak mi dzisiaj pójdzie jazda samochodem? 

 

Sąd Ostateczny (dol. Król Kielichów) + Król Denarów + Kochankowie (doł. Rydwan)