Jump to content

Sprawdzone zioła w celach ochronnych


Kacperojlb
 Share

Recommended Posts

Siemka. Przez ostatni czas stosowałem kompleks czarnego orzecha, który zawiera między innymi bylicę piołun.

Albo to zioło tak fantastycznie podbijało humor (bo wpływa też odczuwalnie na receptory GABA, które odpowiadają za właściwości relaksujące) albo faktycznie ma takie wspaniałe właściwości protekcjonalne, że istnieje poczucie, że jest się jakby poza zasięgiem wpływu innych osób. Ziółko naprawdę bardzo fajnie podbija nastój (relaksuje i działa antydepresyjnie), wydaje mi się, że jednak może trochę obniżać poziom testosteronu. Stąd moje pytanie odnośnie jakichś sprawdzonych zioł, najlepiej dostępnych w formie suplementów, które chronią przed negatywnymi wpływami z otoczenia. Pozdro 

Edited by Lunaria
  • Super 1
  • Thanks! 1
Link to comment
Share on other sites

Może z ziół nie, ale z drożdży przemysłowych.. to na pewno witaminy B komplex z firmy podkowa, dodatkowo B12 1000mcg dziennie rano, do tego D3(4000j.m)+K2mk7 na dzień i magnez z cynkiem +B6 na noc przed snem... Działają tak jak opisałeś to co stosowałeś, ale 100 razy mocniej.

 

Pozdrawiam i życzę pozytywnych uczuć. :ok:

  • Super 2
Link to comment
Share on other sites

Dzięki wielkie przyjacielu. Magnez, cynk i B6 stosuję od długiego czasu na noc. Jeśli chodzi o witaminy z grupy B to powodują u mnie niestety nerwowość. Brałem z firmy NOW (być może zbyt duże dawki jak na mój organizm?) Co do witaminy D3 i K2mk7 to tak się składa, że wczoraj zacząłem suplementację:) D3 miałem jeszcze pół paczki, K2mk7 sobie dokupiłem, bo słyszałem, że warto dorzucić podczas stosowania witaminy D. 

Dla mnie podstawa to jeszcze OMEGA 3 z rana, polecam również!! 

Link to comment
Share on other sites

20 godzin temu, Kacperojlb napisał:

(być może zbyt duże dawki jak na mój organizm?)

Z witaminami jest tak że nadmiar wysikamy :) , a B12 (1000µg)  jest potrzebna każdemu , bo większość ma niedobory z powodu małej ilości spożywanego mięsa, gdyż tylko w nim się znajduje...

20 godzin temu, Kacperojlb napisał:

Dla mnie podstawa to jeszcze OMEGA 3 z rana, polecam również!! 

Z Omega3 zrezygnowałem gdyż w temperaturze pokojowej jełczeje... za to jem więcej tłustych ryb morskich :ok:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...