katarzynam1 Posted December 13, 2021 Share Posted December 13, 2021 Witajcie To pierwsze forum w moim życiu na którym coś piszę. Jestem mega początkująca w temacie run. Dziś starłam z kamienia runę Sowilo, (zresztą, mam wrażenie, że na samym kamieniu jest naturalnie ten znak i bez rysowania) przeczytałam, że jeśli nie pozna się dobrze jakiejkolwiek runy nie należy jej pisać. Więc postanowiłam ją chwilowo usunąć. Właśnie jestem na etapie ozdób świątecznych, jakie było moje zdziwienie, gdy myjąc ręce zauważyłam odciśnięty z żywicy symbol owej runy Czy może oznaczać, że runa mnie szuka, czy chce mi coś powiedzieć, czy złości się, że ja usunęłam....? Nie mam pojęcia, co o tym sądzicie? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...