Skocz do zawartości

Analiza portretu psychologicznego Gringe


Gringe

Rekomendowane odpowiedzi

  • Ekspert

A więc znów powracam do tematu bo mocno mnie zainteresował. „40” na karku więc pojawia się we mnie chęć głębszego poznania siebie. Z tym, że tym razem będę wdzięczna za wszelkie wskazówki gdzie szukać informacji w powyższym temacie( książki, internet itp). 
Jestem w tym zielona i będę wdzięczna za wszelkie pokierowanie. 
 

Moja donica wyglada tak:

 

1.Gwiazda

2.Papież 

3. Sąd

4.Głupiec 

5. Cesarzowa

6.Cesarzowa 

7.Sąd

8.Sprawiedliwość

 

Sąd jest u mnie podwójny ale czytałam, że patrzymy na karty które są podwójne na pozycjach 1-6. Cesarzowa też jest zdublowana - jest na pozycji jako świadomość ale też i nadświadomość( dar) - jak to ugryźć? 

Edytowane przez Gringe
  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie na tym dobrze nie znam ale mam troche materialow pochodzacych z roznych zrodel wydanych przez autorke. Wklejam fragment z jej magazynu. Ale to chyba nie jest adekwatne do Twojej sytuacji.

 

Narazie wkleje to i zaraz zerkne do ksiazki.

 

Edit: chetnie przeczytam jakies odniesienie wtedy zweryfikujemy czy to jest wogole sensowne. Bo u mnie opis sie srednio sprawdzil.

 

 

 

 

Screenshot_20220209-161704_pCloud.jpg

Edytowane przez Blackraven
  • Super 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozycja 4. przez autorke nazwana Karta lekow i kompleksow,  bardziej potocznie nazywana Problemem.

 

 

Zle spojrzalam. Tu powinien byc glupiec a nie sad. Zaraz wkleje.

 

20220209_165727.jpg

Edytowane przez Blackraven
  • Super 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej ksiazce niewiele co jest. Mysle ze  do opisu kart podwojnych mozemy wykorzystac opis z pozycji nr 4.

I tak podwojna Cesarzowa moze mowic o:

 

 

 

 

 

20220209_162938.jpg

20220209_163001.jpg

Edytowane przez Blackraven
  • Super 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozycja 7 i 8