Skocz do zawartości

Karty na biznes ZWERYFIKOWANE


Gringe

Rekomendowane odpowiedzi

  • Ekspert

Z pracą u mnie cienko a raczej nie ma jej wcale. Szukam czegoś nowego i w odpowiednich godzinach jednak rewelacji nie ma. Z racji tego ogłosiłam się na grupie fb w moim mieście, że zapraszam na analizę astrologiczną i Tarota. 
Stąd moje pytanie: Jak rozwinie się mój ezo biznes w najbliższym czasie? 
Eremita Wisielec Król Monet 

 

Chyba gdyby nie ten Monetowy to już bym sobie odpuściła. Nie mam doświadczenia z kartami na własny biznes przy czym ani Eremita ani Wisielec to nie są wg mnie karty sukcesu… a jednak szukając informacji na necie, autorzy podają, że EREMITA nie jest taki zły a wręcz zapowiada sukces i awans i ogólnie dobry na prowadzenie własnej praktyki( biznesu) zwłaszcza w dziedzinach „uzdrawiania” czy doradztwa. 
Wisielec może zapowiadać opóźnienie w czasie, skoro jednak kończy układ Król Monet to pieniądze powinny być i pomydl na biznes nie taki zły. 
Jakie jest wasze zdanie? 

  • Super 1
Odnośnik do komentarza

Hmmm,masz wiedzę i potencjał ale możesz trochę poczekać na rezultaty,przeciągnie się trochę,chociaż król denarów dobrze zapowiada,jednak może powinnaś rozszerzyć troszkę swoją reklamę na większą skalę,nie tylko w twoim mieście.

  • W punkt 3
  • Super 1
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza

Eremita na początku to bark klientów i mały ruch w interesie. Na pewno będziesz mogła się rozwinąć, ale nie przyciągniesz jeszcze rzeszy ludzi. Będzie to trwało przez dłuższy czas, rozciąga to Wisielec. Dopiero potem interes zacznie się kręcić i jest szansa, że zostaniesz bizneswoman. 

 

  • Lubię to! 1
  • W punkt 1
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
  • Moderator
Godzinę temu, Gringe napisał:

Jak rozwinie się mój ezo biznes w najbliższym czasie? 
Eremita Wisielec Król Monet 

W najbliższym czasie będzie posucha... :(Myślę, że z biegiem czasu powinno się poprawić 

  • Super 1
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
  • Ekspert