Skocz do zawartości

Pytanie o uczucia chłopaka, który mi się podoba.


cherry550

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Od kilku miesięcy podoba mi się chłopak z sąsiedztwa. Słabo się znamy więc jest to zwyczajne zauroczenie. Chciałabym pokazać mu, że wpadł mi w oko, ale nie jestem pewna czy mam u niego jakieś szanse. Miałam z nim kilka sytuacji, które mogły świadczyć o tym, że ja również mu się podobam.  Postanowiłam więc zadać pytanie o jego uczucia w stosunku do mnie.

Pierwsza karta - Kochankowie (przeszłość)

Druga karta - Księżyc (teraźniejszość) 

Trzecia karta - Królowa Buław (przyszłość)

 

Wydaje mi się, że karty Kochankowie i Księżyc mogą wskazywać na jakieś ukryte uczucie z jego strony. Nie mam natomiast pomysłu jak zinterpretować Królową Buław w stosunku do tych dwóch poprzednich kart. Jestem początkująca i mam jeszcze mała wiedzę w tym temacie, dlatego proszę o pomoc. Ogólnie, wydaje mi się, że te karty mają raczej pozytywny wydźwięk. 

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Królowa kijów! :serce: i to jest to co lubię

 

bier go :D haha

 

ten księżyc mnie trochę martwi...ale może mówić o niejasnej sytuacji między Wami... może mieć jakąś koleżanke

 

Wyrywaj jak chwasta:oklaski:

  • Dobre! 1
  • Super 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Królowa Bulaw to kobieta co robi wrażenie na facetach i być może podobasz mu się. 

W Ksiezycu są ukryte obawy i lęki tej osoby w stosunku do ciebie. Może chciałby ale boi się zagadać bo nie wie jak zareagujesz. 

Jako bulawowa możesz lekko przejąć inicjatywę i może coś ruszy.

 

  • Lubię to! 1
  • O.K 1
  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Szept myśli napisał:

Królowa Bulaw to kobieta co robi wrażenie na facetach i być może podobasz mu się. 

W Ksiezycu są ukryte obawy i lęki tej osoby w stosunku do ciebie. Może chciałby ale boi się zagadać bo nie wie jak zareagujesz.