Skocz do zawartości

Czy jest uczciwy?


MariBelle

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłam rozkład czterech kart z Arkanów Wielkich z pytaniem, czy osoba, z którą utrzymuję relację jest wobec mnie uczciwa. Otrzymałam Kapłankę, Gwiazdę, Diabła i Siłę.

1. karta - miała odpowiadać za zamiary wobec mnie - Kapłanka

2. karta - czym kieruje się w relacji ze mną - Gwiazda

3. czy coś przede mną ukrywa - Diabeł

4. czy jest uczciwy wobec mnie - Siła

Rozkład zaczerpnięty z blog.otylia.pl

 

Moja interpretacja (jestem osobą początkującą, proszę o wyrozumiałość):

 

Mężczyzna może mieć pewne wyobrażenie o tej relacji, które jest dosć powierzchowne, odstające od rzeczywistości, chociaż chciałby kochać i być kochanym.

Mężczyzna ma przede mną tajemnice, możliwe, że jego natura jest inna niż mi się wydaje, może towarzyszyć mu zlość, trudne emocje. Może starać się i wprowadzać samodyscyplinę, pracować nad uczciwością wobec mnie, co może mu się udać, ale nie jest to jeszcze jasne.

 

Jak zinterpretowalibyście taki rozkład? Dziękuję za Wasze interpretacje , na pewno wiele się od Was nauczę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, MariBelle napisał:

1. karta - miała odpowiadać za zamiary wobec mnie - Kapłanka

2. karta - czym kieruje się w relacji ze mną - Gwiazda

3. czy coś przede mną ukrywa - Diabeł

4. czy jest uczciwy wobec mnie - Siła

1) zamiary ukryte przed Tobą

2) kieruje się poczuciem zadowolenia z przebiegu relacji między wami.

3) ukrywa pożądanie.

4) chciałby mieć więcej do powiedzenia, może bardziej dominować w relacji..

 

Powodzenia :kawka:

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Hopefull
On 7/8/2022 at 6:43 PM, MariBelle said:

, czy osoba, z którą utrzymuję relację jest wobec mnie uczciwa. Otrzymałam Kapłankę, Gwiazdę, Diabła i Siłę.

1. karta - miała odpowiadać za zamiary wobec mnie - Kapłanka - coś przed tobą ukrywa, chce byś pozostala w cieniu, nie mówi o tobie innym.