Skocz do zawartości

Szukam Autentycznego Ezoteryka


uklatwiony

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam osoby o autentycznych zdolnościach ezoterycznych a nie urojonych . Jestem osobą racjonalną , sceptyczną ,  jestem agnostykiem lecz nie ateistą  .  Mam dużą wiedzę  psychologiczną  , aczkolwiek nie jestem z zawodu psychologiem . Wiem , zdaję sobie sprawę że parapsychologią zajmują się często osoby chore , nawiedzone , którym wydaje się że mają zdolności , energię , oddziaływanie , fluidy , moc , zdolności przewidywania i tak dalej . Są też osoby które są po prostu cwane i sprytne które wykorzystują problemy zdrowotne czy losowe niektórych ludzi i chcą zarobić , częstokroć dużo . Takie osoby są cwanymi "psychologami" i wykorzystują w perfidny sposób osoby zdesperowane -  chorujące na śmiertelne choroby lub takie którym się w życiu nie powiodło . Wykorzystują  ludzką naiwność , ludzką głupotę , przyzwyczajenia i zabobony przekazywane z dziada pradziada . Szukam więc osoby która byłaby zdrowa , racjonalna i jednocześnie nie pazerna i  nie cwana . Chodzi o urok rzucony na mnie jeszcze przed moim urodzeniem . Szukam więc osoby nie tyle o wielkiej mocy która byłaby  w stanie odwrócić przeznaczenie i urok ( Pytanie czy istnieje przeznaczenie , urok , klątwa  a jeśli istnieją czy ktoś ma taką moc by to zmienić? ) ile takiej osoby która mogłaby wyjaśnić czy do rzucenia klątwy w ogóle doszło . Czy moja matka po prostu nie uwierzyła w słowa wrednej baby i się z nimi nie utożsamiła podświadomie .  O klątwie rzuconej przed moim urodzeniem dowiedziałem się dopiero  w wieku 36 lat , na półtorej miesiąca przed śmiercią matki . Nigdy wcześniej matka o tym nie wspominała  . U mnie nie doszło więc do czegoś w rodzaju sugestii , utożsamienia się z klątwą , urokiem  a i potem nie traktowałem tego bardzo poważnie . Nie chciałbym się tutaj spowiadać publicznie ze swojego problemu , problemów .  Proszę o pomoc , kontakt  na PW. Życzę Wszystkim i Sobie Wszystkiego Dobrego i Aby Ten Post nie prz