Skocz do zawartości

Sen o jednej osobie


Kosstka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! Od jakiegoś czasu miałam sny ( raczej neutralne ,ani pozytywne ani negatywne ) o swojej wychowaczyni ze szkoły podstawowej. Ostatnio te sny są coraz częściej, a czasem no noc. Co może to oznaczac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało informacji tu podałaś , zależy jaka dla Ciebie była w tamtym okresie. Osobiście nie znam się dobrze na snach , ale lubię sobie je rozkminić. Zastanów się nad tym jaki miała na Ciebie wpływ wtedy kiedy była Twoja wychowawczynią , co od niej wyciągnęłaś. Może to jest coś takiego co w tym okresie życia Ci się przyda. Jeżeli była nie dobra dla Ciebie to zastanów się nad tym czy jej zachowania w stosunku do Ciebie mają nadal jakiś wpływ i Cię blokują. Dzieciństwo często może ciążyć na człowieku wiec odblokuj wspomnienia a powinnaś dojść do jakiś wniosków.

  • Lubię to! 2
  • W punkt 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Emma1 napisał:

Mało informacji tu podałaś , zależy jaka dla Ciebie była w tamtym okresie. Osobiście nie znam się dobrze na snach , ale lubię sobie je rozkminić. Zastanów się nad tym jaki miała na Ciebie wpływ wtedy kiedy była Twoja wychowawczynią , co od niej wyciągnęłaś. Może to jest coś takiego co w tym okresie życia Ci się przyda. Jeżeli była nie dobra dla Ciebie to zastanów się nad tym czy jej zachowania w stosunku do Ciebie mają nadal jakiś wpływ i Cię blokują. Dzieciństwo często może ciążyć na człowieku wiec odblokuj wspomnienia a powinnaś dojść do jakiś wniosków.

Co do tamtych czasów jako dziecko bardzo ją lubiłam,była raczej mila,dawała mi korepetycje , raczej prócz szkoły nie łączyły nas relacje rzadne.  Wpierw te sny były hmm jak by to napisać coś w ten deseń jak bym chciała jej jakoś pomoc , lecz nie wiem w czym. Teraz po prostu rozmawiamy ,po prostu pojawiają sie bardzo często z Nią dlatego zaczęło mnie to zastanawiać wreszcie 

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza