Skocz do zawartości

Co on czuje?


nataliaaa29

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem początkująca i proszę o pomoc w odczytaniu kart.

Król mieczy, 2 buław, 10 denarów

Są jakieś uczucia, ale je ukrywa? Obserwuje, mysli? Chce czegoś więcej, ale się waha? 
Proszę o opisanie z osobna każdej karty w miarę możliwości, bardzo by mi to pomogło

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.04.2023 o 20:41, nataliaaa29 napisał:

Witam. Jestem początkująca i proszę o pomoc w odczytaniu kart.

Król mieczy, 2 buław, 10 denarów

Są jakieś uczucia, ale je ukrywa? Obserwuje, mysli? Chce czegoś więcej, ale się waha? 
Proszę o opisanie z osobna każdej karty w miarę możliwości, bardzo by mi to pomogło

 

Dla mnie to on póki co to nic nie czuję 

Krol mieczy kieruje się rozumem .On w tej karcie po prostu Cie ocenia zastanawia się jaka jesteś. 

2 kijów może mówić o osobie która stoi na rozdrożu. On może się zastastanaeiac i rozmyślać i chyba jeszcze nie do końca jest pewien jaka jesteś 

10 denarów może mówić o tym że on może Cię widzieć jako cenna osobę z którą warto mieć kontakt .

On  chyba nawet nie jest do końca pewien tego co o Tobie myśleć. 

Ale dla mnie tu uczuć nie ma .

  • Lubię to! 1
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarot wyrzucił Króla Mieczy, mówi się że on nic nie czuje, a o uczucia pytasz.

Dla mnie i taki chłodny typ jak KM też coś czuje, tylko że no właśnie co, skoro uczucia schodzą na drugi plan, a w grę wchodzi  rozum bez serca. 

Czyli ściśle uczuć nie widać, tylko rozsadzające emocje (2 buławy) i niestety rozumną kalkulację, czy się opłaca coś czuć do Ciebie. Bo...10 Monet w całym rozkładzie kładzie prym na 

Trochę smutne karty na uczucia, ale nie myślałabym o nim źle, to taki typ poprostu. Co nie oznacza, że ewentualnie z czasem zmieni stosunek do Ciebie.

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji