Skocz do zawartości

Jakie ma zamiary?


nataliaaa29

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o pomoc w interpretacji.

Jaki ma zamiar? 3 buław, sąd Boży, sprawiedliwość

Chce się zbliżyć, zaczac od nowa/ wyjaśnić przeszłość?

 

Co się wydarzy 

Slonce, 4 kielichow, ksiezyc

Dojdzie do wybaczenia, powrotu? Jednak 4 kielichów i księżyc nie jestem w stanie zrozumieć

 

Co on czuje

7 buław, 9 monet, 6 monet

Walczy ze swoimi uczuciami? Też ciezko mi określić.

 

Zaznaczam, że jestem początkująca i proszę o wyrozumiałość.

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ekspert
7 godzin temu, nataliaaa29 napisał:

Jaki ma zamiar? 3 buław, sąd Boży, sprawiedliwość

Ma jakiś plan. Z jakiegoś powodu chce odnowić znajomość, chce kontaktu. Przy czym w Sprawiedliwości ma podejście racjonalne. Może to być na oficjalnym gruncie( chce coś naprawić, wyjaśnić, sprostować?). 
 

7 godzin temu, nataliaaa29 napisał:

Co się wydarzy 

Slonce, 4 kielichow, ksiezyc

Pojawi się optymizm w związku ze sprawą choć przy 4 Kielichów i Księżycu znów jest stagnacja( 4 Kielichów to brak emocjonalnego zaangażowania, człowiek „nie czuje” sprawy i odmawia współpracy a z kolei Księżyc ma zawsze drugie dno i brak tu otwartości). 
Według mnie za wiele się nie wydarzy a przynajmniej nie tyle, by na dobre wyjaśnić sytuację. 
 

7 godzin temu, nataliaaa29 napisał:

Co on czuje

7 buław, 9 monet, 6 monet

Z uczuć sentymentalnych to nic. W 7 Buław trzyma swoich granic i broni się. Brak tu bliskości czy chęci by się zbliżyć. 
W 9 Monet czuje się świetnie jako singiel i za nic tego nie odda. 
6 Monet znów „podbija” tą Sprawiedliwość z jego zamiarów - osoba trzyma dystans i chce utrzymać znajomość na gruncie oficjalnym( bez wchodzenia w większe zażyłości). 
6 Monet to ogólnie traktowanie fair, balans. Wymiana korzyści. 
 


 

 

  • W punkt 1
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Maestro