Skocz do zawartości

Partnerski


ulka0205

Rekomendowane odpowiedzi

Hej , nie mam za dużego doświadczenia z tarotem ale dręczy mnie jedna osoba. Dopowiem że jesteśmy w separacji i jest to relacja karmiczna ( jest to potwierdzone u wróżki więc tego jestem pewna, nawet sama to czuję )  a i nigdy nie byliśmy razem ,ale mieliśmy się ku sobie 

Chciałam zapytać o przyszłość tej relacji na kolejny rok.

Próbowałam sama rozczytać te karty,ale jednak wolę zapytać oto osoby które mają większe doświadczenie z tarotem niż ja 


Stworzyłam dwa rzędy po 3 karty i wyszły mi 

I RZĄD; 10 kielichów + 4 kielichów + Moc 

II RZĄD; 6 buław+ paź wody + as buław 

 
I RZĄD;
Czyli sytuacja się nie naprawi,bo jest 10 kielichów? jest jakieś rozczarowanie sobą nawzajem. Sytuacja się nie naprawi bo jest tłumienie swoich uczuć i jest karta mocy przy tym ,czyli trzymanie się tego

II RZĄD 
Jest jakieś zwycięstwo, ale patrząc na karty obok to bardziej bym powiedziała że jakieś nowe zauroczenie, czyli inny człowiek się pojawi nie wiem jakas inną drogą nowa energią


 Przepraszam,ale nigdy nie interpretowałam kart , trochę się wstydzę tego co tu pisze (pewnie dużo pomieszałam:/ ) ,ale bardzo mi zależy żeby prawidłowo rozczytać ten rozkład. 

Z tarotem miałam do czynienia oglądając czytanka na YT , lub od czasu do czasu chodziłam do mojej wróżki, jednak nigdy nie interpretowałam rozkładów. 
Wróżka powiedziała mi że z tym parterem karmicznym mam karmę duchową, może chodziło oto żebym zaczęła właśnie interesować się w ten sposób tarotem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.06.2023 o 12:49, Inez2503 napisał:

Napisz co oznaczają te rzędy,o co w nich chodzi?

Poza tym każda z relacji jest karmiczna.

Myślę że każda relacja nasz czegoś uczy,ale nie każda jest karmiczna 

 

Właśnie jestem początkująca i zastanawiam się czy dobrze zadałam pytanie

 

Bo zapytałam się ,,co z nami będzie (do roku czasu),, i to pytanie dotyczyło tych dwóch rzędów 

 

 

Odnośnik do komentarza