Super User Ariesza Posted July 9 Super User Share Posted July 9 Jak w temacie. Nie znam się na numerologii zupełnie, chociaż kiedyś planowałam podejście do niej. Zaczęłam się zastanawiać, na ile ona jest konkretna - czy pozwala przewidzieć konkretne zdarzeni, na przykład problemy w konkretnej sferze życia i czas, podobnie jak robi to astrologia? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...