Skocz do zawartości

Życie za 10 lat


patrycja1905

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć :)

Jestem początkująca w stawianiu kart, stawiam je sobie ewentualnie bardzo bliskim znajomym którzy zdają sobie sprawę z tego że dopiero się uczę i nie wszystko jeszcze rozumiem przez co może wyjść coś zupełnie odwrotnie.

 

Ostatnio przyjaciel poprosił żebym sprawdziła jak będzie wyglądać jego życie za 10 lat.

Wyciągnęłam 3 karty:

- 10 pentakli, 5 pentakli i pazia buław

 

Z pierwszej karty zapowiadało się wszystko super - bogactwo materialne jak, duchowe i rodzinne. Ale ta druga karta pokazuje samotność, biedę, kryzys. No i tu zgłupiałam totalnie i zupełnie nie wiedziałam jak to ugryźć. 

Będzie pięknie, ale wydarzy się coś co wszystko zrujnuje ? Kurcze ale do zepsucia wszystkiego nagle Wieża by mi bardziej pasowała, a tu czuje się jakby jedna karta całkowicie zaprzeczyła drugiej. 

Pazia buław interpretuje jako że będzie młodym, przystojnym i zdrowym mężczyzną z charakterem dość infantylnym.

 

Bardzo proszę o pomoc z zrozumieniu przekazu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ekspert
1 godzinę temu, patrycja1905 napisał:

Ostatnio przyjaciel poprosił żebym sprawdziła jak będzie wyglądać jego życie za 10 lat.

Wyciągnęłam 3 karty:

- 10 pentakli, 5 pentakli i pazia buław

10 Monet to zasobna rodzina, może mówić o zabezpieczeniu materialnym i ogólnym dobrobycie. 
5 Monet jako karta “blotka” nie jest kartą przekreślającą szczęście. Ona mówi o codzienności i pomniejszych wydarzeniach( jak całe AM). Tutaj może chodzić, że facet będzie zabiegany, będzie brakować mu czasu( może dla rodziny), może życie zawodowe będzie go mocno pochłaniać( tu pasuje ten Paź Buław który pokazuje człowieka który dopiero się uczy, przyswaja nowe umiejętności). 
5 Monet jest niżej w hierarchii od 10 Monet, co też pokazuje, że karta nie może przekreślać zupełnie znaczenia karty wyższej.