Skocz do zawartości

Numerologia nazwy i daty założenia firmy


letuska

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich uczestników forum :)

od dawna interesuję się numerologią i chciałabym wykorzystać ją również w biznesie, jednak spotkałam się z wieloma opiniami i już się trochę pogubiłam. Może tutaj znajdę odpowiedzi na nurtujące mnie pytania :)

w tym miesiącu planujemy otworzyć z przyjaciółką działalność, która będzie spółką. Działalność będzie dość rozbudowana, bo będzie to kawiarnia z bawialnią dla dzieci i warsztatami dla dzieci i dorosłych. Z nazwy działalności numerologicznie wychodzi 8, z pełnej nazwy z dopisanym spółka z ograniczoną odpowiedzialnością również 8, ale ze skrótem sp z o.o. już wychodzi 9. Podejrzewam, że najważniejsza jest pełna nazwa zarejestrowanej spółki oraz ta używana na co dzień? Zarejestrowanie spółki planujemy na 19.04.2024 lub 28.04.2024 co daje nam 4 a wtedy wibracja przeznaczenia to 3. Czy to korzystne dla firmy o takim profilu działalności? Czy wybrać odwrotnie, żeby z daty wyszło 3, czyli np 27.04.2024, a z przeznaczenia wtedy będzie 4? Zastanawiałam się jeszcze nad datą 25.04.2024 co da nam z daty 1, ale z wibracji przeznaczenia 9? To chyba gorszy wariant? Dodatkowo ja jestem numerologiczną 4 a moja przyjaciółka 8, choć wiem, że ma to mniejszy wpływ. Bardzo dziękuję za odpowiedź i wszelkie sugestie i pozdrawiam serdecznie i wysyłam dużo pozytywnej energii! ❤️

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderators

Ja mam na początek pytania:

Co jest głównym przeznaczeniem firmy? kawiarnia czy warsztaty? jeśli te drugie to jakiego rodzaju? bardziej edukacyjne czy bardziej rozrywkowe?

 

Co to jest wg. Ciebie wibracja przeznaczenia?

co konkretnie oznacza?

 

Co jest wg. Ciebie ważniejsze, nazwa firmy czy data jej powstania, czyli urodzenia? 

  • Lubię to! 3
  • Medal 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Ejbert napisał:

Ja mam na początek pytania:

Co jest głównym przeznaczeniem firmy? kawiarnia czy warsztaty? jeśli te drugie to jakiego rodzaju? bardziej edukacyjne czy bardziej rozrywkowe?

 

Co to jest wg. Ciebie wibracja przeznaczenia?

co konkretnie oznacza?

 

Co jest wg. Ciebie ważniejsze, nazwa firmy czy data jej powstania, czyli urodzenia? 

Witam serdecznie i dziękuję za odpowiedź :)

Moj i przyjaciółki biznes będzie zawierał obie te rzeczy. Przyjaciółka ze względu na umiejętności, będzie bardziej zaangażowana w kawiarnię, gdzie rodzice dzieci będą mogli odpocząć, gdy ich dzieci będą na warsztatach, które ja będę prowadzić. Więc z mojego punktu widzenia bardziej stawiam na rozrywkę i naukę w formie zabawy, natomias moja przyjaciółka raczej na gastronomie. 
moim zdaniem nazwa ma dość duże znaczenie, ale data też powinna być wspierająca. Ja jestem z datu urodzenia numerologiczną 4 (02.05.1986), przyjaciółka 8 (19.04.1983) i zdaję sobie sprawę, że idealnej daty dla nas nie będzie, ale czuję, że dla mnie wibracja z nazwy 8 spowoduje poszerzenie możliwości, a ją np 4 z daty założenia firmy ustabilizuje, przy jej osobistej wibracji. Choć mogę się mylić.

Natomiast wibracja przeznaczenia wg mnie dotyczy biznesu jako całości, tego jak będzie postrzegany przez innych, jak będzie oddziaływał na przestrzeń.

  • Lubię to! 2
  • O.K 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderators

@letuska  zapytałem o owo "przeznaczenie" gdyż chciałem się upewnić, że myślisz linią G.Lobos. I tutaj nie będę się wypowiadał, bo wg. mnie ten wynalazek G.Lobos czyli sumowanie daty powstania i nazwy firmy jest totalnym błędem. Jednak jeśli Ty idziesz wg. jej zaleceń, to pod względem numerologicznym (czyli zakładając funkcjonowanie "przeznaczenia") dobrze wybrałaś.

W tym wariancie nazwa nie odzwierciedla rodzaju działalności, jest bezosobowa, pełni tylko funkcję liczby dopasowanej do daty tak, by zsumowana z nią dała obraz postrzegania waszego biznesu przez innych.

Wg. mnie nie na tym jednak polega dobór relacji na linii data-nazwa, gdyż do świadomości ludzi dociera przede wszystkim działanie poprzez nazwę, która ma zadanie wspierać rodzaj działalności. Ale o tym niżej.

I teraz, w waszym wariancie: jeśli wasz biznes ma być postrzegany poprzez liczbę 4, to co będzie oznaczał? - to co się wiąże z liczbą 4, a więc coś raczej sztywnego, nudnego, raczej poważnego, ciężkiego, a nierozrywkowego. Owszem, to też solidność, lecz w tym profilu chodzi o radość i rozrywkę, a nie o solidną konstrukcję budowlaną czy produkty rolne ;)

Trójka z "przeznaczenia" bardziej tu pasuje.

 

Krótko o moich preferencjach: to, jak będzie odbierany profil czyjegoś biznesu i jak będzie oddziaływał na przestrzeń (tu jeszcze pytane: jaką konkretnie przestrzeń?) opisuje wibracja nazwy firmy. Jest ona odpowiednikiem wibracji imion i nazwisk. To poprzez nazwę inni postrzegają firmę jako interesującą bądź nie, jest ona narzędziem wspierającym datę narodzin firmy, bądź ją utrudniającą i logiczne jest, że nie może to być wypadkowa (czyli suma) daty i Nazwy.

Natomiast to, jak potoczą się losy firmy opisuje data wpisu do rejestru. Jest ona odpowiednikiem daty urodzenia.

Tego nie można sumować, gdyż są to dwie składowe opisujące dwa różne aspekty istnienia firmy i można je ze sobą zestawiać na zasadzie porównania, dopasowania (liczby ze sobą współgrają, niewspółgrają bądź są neutralne) a nie ich sumy wypadkowej.

Data i nazwa to są dwie różne rzeczy, data mówi o jakości czasu, w którym została firma założona i to jest nie do zmiany - więc ją trzeba starannie wybrać, a nazwa firmy powinna wspierać rodzaj działalności.

Nazwa i Data powstania powinny ze sobą harmonizować, nie powinny być to liczby ze sobą się gryzące - nie mogą być dysharmonijne względem siebie.

Dlatego właśnie do tej części pt. "przeznaczenie" nie chcę się odnosić i pozostawiam ją wyznawcom Hiszpanki.

 

W dniu 13.04.2024 o 14:34, letuska napisał:

Podejrzewam, że najważniejsza jest pełna nazwa zarejestrowanej spółki oraz ta używana na co dzień?

 

Tak, najważniejsza jest pełna nazwa - tak samo jak pełne dane z dowodu osobistego, jest to pełen potencjał danej osoby lub - odpowiednio - firmy. I to on odgrywa główną rolę w charakterystyce profilu działalności - poprzez swoją wibrację patronuje danemu rodzajowi działalności, wspiera go.

 

Nazwa używana na co dzień jest to wyeksponowanie profilu, może go wspierać lub mu przeszkadzać, lecz tutaj nie działa to tak, że nazwa codzienna może zawalić działalność, może ją utrudnić, może być coś-gdzieś-z czymś pod górę. To trochę na podobieństwo wyboru z pełnej nazwy danej osoby imienia, które się używa, żeby ono wspierało a nie utrudniało nadany nazwą potencjał.

Tutaj bym nie zwracał uwagi na skrót "sp. z o.o" gdyż jest to skrót wyrażający to, co jest zawarte w pełnej nazwie i pełni rolę odnośnika do niej, o czym wszyscy podświadomie wiedzą i to tak działa jak pełna nazwa; w tym wypadku to inaczej działa niż w skracaniu danych osobowych.

Ale nic nie stoi na przeszkodzie, by na pieczątce firmowej umieścić nie ten skrót, tylko pełną nazwę, łącznie ze "spółka z ograniczoną odpowiedzialnością".

Będzie ta pieczątka nieco obszerniejsza i trochę droższa, no ale w ten sposób wilk będzie syty i owca cała.

 

Wibracja Nazwy: na waszą działalność, zarówno gastronomicznej rozrywki (kawiarnia) jak i zabawy-edukacji doskonale pasuje liczba 3, ona sprzyja przedsięwzięciom związanym z rozrywką, kulturą i sztuką, czyli wszelkie firmy dostarczające ludziom radości, przyjemności, upiększające życie, wygląd, związane z kulturą/ sztuką. Są to: lokale rozrywkowe, kawiarnie, restauracje, kluby, kina, teatry, galerie, wystawy, drogerie, butiki, modne ciuchy, ozdoby, bibeloty, miejsca wypoczynku, relaksu, przyjemności; firmy mające do czynienia z większą ilością osób, ogólnie miejsca, gdzie zbierają się ludzie w celach towarzyskich i/ lub rozrywkowych.

Pasuje do lokalu rozrywkowo-edukacyjnego także 6.

Wibracja daty: 4 wskazuje na raczej wolniejszy rozwój, dochody stałe, ale nie natychmiastowe, takie, na które trzeba poczekać, bo one stopniowo wzrastają. 4 wymaga też elementu trwałości solidności, więc jeśli dotrzymacie tych parametrów, będzie sprzyjać wyrabianiu marki (w tym wypadku popularności wśród klientów czyli docieraniu do dużej grupy odbiorców), jeśli nie - no to będzie ziało u was pustką i niedochodowością. Tak więc ani kawa nie może być kiepska, ani zajęcia nie wzbudzające zainteresowania, tu trzeba się solidnie przyłożyć do roboty, tym bardziej, że z daty wypada 22, co daje duże możliwości rozwojowe. I tylko w tym wypadku 4 z daty będzie wspierać 3 z nazwy. Naturalnie są one bowiem albo sobie niechętne (co jest zrozumiałe, biorąc pod uwagę skrajne preferencje tych liczb) albo neutralne. Aczkolwiek jest to tzw. harmonia-dysharmonia ogólna, gdyż zawsze trzeba brać pod uwagę rodzaj dopasowania, to czego ma ono dotyczyć, czy są to np. relacje osobowe - zawodowe, prywatne, biznesowe, czy właśnie relacje między datą a nazwą.

Tu, gdzie data mówi o losie firmy a nazwa o profilu, myślę, że ten wolniejszy rozwój i duży wkład pracy może powodować irytację czy początkowo zniechęcenie i nerwowość dotyczącą przyszłości firmy, lecz też oferuje wsparcie jeśli chodzi o osadzenie / ugruntowanie marki w dalszej przyszłości.

 

Tyle ode mnie z numero i tylko z numero. Zalecam sprawdzić datę założenia firmy z parametrami astrologicznymi, bo żadna numerologia z daty nie pomoże, jeśli dzień jest i ogólnie i do horoskopu indywidualnego niekorzystny.

Nazwa firmy (czyli to, co ma wspierać profil jej działalności) jest od tego niezależna. I to też jest jedna z przesłanek dlaczego nie sumuje się liczb daty i nazwy :)

  • W punkt 1
  • Super 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...