Skocz do zawartości

Karty na przebieg rozwoju wydarzeń


Weronika122

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wam w zeszłym tygodniu miałam dziwny sen o osobie z mojej przeszłości a mianowicie o mojej dziecięcej miłości i w tym śnie ta osoba trzymała mnie za rękę i byliśmy bardzo zakochani i szczęśliwi ,uśmiechnięci i czułam taki spokój.  Tyle że to była miłość a raczej dziecięce zauroczenie z przed ponad 25 lat :D nie wiem czemu nagle pojawił się w mojej głowie sen z tą osobą której nie wiedziałam ponad 5 lat i na codzień nie utrzymujemy kontaktów gdyż tak wyszło.  To sprawiło że postanowiłam postawić karty na kilka pytań odnośnie tego snu i prosiłabym osoby które bardziej znają znaczenie kart aby pomogły mi zinterpretować ich znaczenie w połączeniu z daną kartą bo ja nadal jestem w tym bardzo początkująca i uczę się nadal światu zwanego tarotem :) będę wdzięczna za wasze interpretacje ! :) Poniżej załączam karty jakie wypadły na moje pytania oraz moje interpretacje odnośnie nich . Życzę wam udanego weekendu  ! :)

 

Na pytanie dlaczego mi się on przyśnił 

Wypadło Królowa kielichów, As denarów i Królowa denarów 

(Myślę że przyśnił mi się za to bo brakuje mi stabilnej osoby przy moim boku ? Nie wiem kogoś uziemionego( bo denary?)oraz potrzeba mi więcej radości spełnienia w życiu bo obecnie tego mi brakuje w moim życiu właśnie a on jest osobą odnoszącą sukcesy i może podświadomie sama tego pragnę?

Czy w najbliższym czasie dojdzie do naszego spotkania wypadło 

Rycerz Mieczy, paź kielichów i Słońce (tu mam problem Słońce niby oznacza spełnienie że to spotkanie mogłoby się pojawić ale Rycerz Mieczy jest chłodny zdystansowany jakby nie bardzo jest to pozytywna karta a paź kielichów to romantyczna karta także wydaje mi się że to mówiłoby o możliwości spotkania )

W jakim miejscu dojdzie do naszego spotkania wypadł pustelnik 

(Może w bibliotece bądź antykwariacie w jakimś cichym miejscu lub tam gdzie nie ma ludzi lub jest ich malo ?)

Na pytanie co on o mnie myśli/sądzi