Skocz do zawartości

Cereskowy Listopad 2024 ZWERYFIKOWANE

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Singielka lat 45 lat, samotna matka, rękodzielnik jarmarkowy.

Aura: 5 Mieczy, V KAPŁAN, 4 Monet

Poczucie straty, niepowodzenia będzie mi towarzyszyło, mam ostatnio problemy zdrowotne, ten Kapłan to może konsultacje z lekarzem ale w sumie nic mi to nie da.

Finanse: 6 Kielichów, 7 Kielichów, Paź Buław

Większa część miesiąca będzie kiepska pod względem finansowym, pod koniec miesiąca coś powinno ruszyć może jakis jarmark się pojawi i zarobię.

Uczucia: IX PUSTELNIK, VIII MOC, 8 Buław

Nadal sama, pod koniec miesiąca możliwe że kogoś poznam, pójdę na randkę.

Zdrowie: XVIII KSIĘŻYC, XI SPRAWIEDLIWOŚĆ, Rycerz Monet

Mam problemy gastrologiczne od jakiegoś czasu,  jestem na etapie diagnozowania. Na tarocie zdrowotnym nie znam się więc poszperałam po necie i wyszło wrzody lub cos z trzustką.

Niespodzianka:  Królowa Buław, As Mieczy, 7 Mieczy

Ktoś po kim sie tego nie spodziewam będzie mnie ostro krytykował i obmawiał.

Ostrzeżenie: Król Buław, 7 Monet, As Buław

Mam uważać na jakieś nadzwyczajne okazje, nie wychylac sie tylko czekać.

Najważniejsze wydarzenie wg mnie we wrześniu jakie mnie spotka: IX Buław, 2 Buław, 5 Bulaw

Wyrwanie się z marazmu i zastoju, przestanę czekać tylko wezmę się za siebie,

Inne interpretacje mile widziane :)

• Dziękuję 1
  • Ekspert
Napisano
Godzinę temu, Ceres napisał:

Jeśli w aurze miesiąca wypadają miecze, to wskazuje na nerwowy czas. Niekoniecznie totalny dramat ale sporo stresu i poczucie flustracji. 

Kaplan może pokazywać faktycznie lekarza, kogoś kto udzieli rady( która będzie w zgodzie z tym, co czujesz). 

4 Monet - rutyna, siedzenie w domu, trzymanie się sprawdzonych schematów. 

Finansowej klapy nie widać, jednakże emocjonalnie podejdziesz do pieniędzy. Może pojawi się okazja do zarobku w miejscu gdzie już bylaś, pojawią się sentymentalne wspomnienia.