nchuck96 Napisano 7 Października 2025 Napisano 7 Października 2025 Rozłożyłem karty, pytając o relację między X a Y — obejmując ostatnie trzy miesiące, teraźniejszość i nadchodzące trzy miesiące (górny rząd – zdjęcie 1). Potem, z ciekawości co to właściwie oznacza, zadałem kolejne pytanie: „Co będzie z tą relacją?” — i wtedy dwie karty dosłownie wypadły mi z rąk (drugi rząd). Dla mnie ich przekaz był zupełnym przeciwieństwem tego, czego bym się spodziewał. Następnie, z czystej ciekawości, zadałem jeszcze jedno pytanie: „Co ona o mnie myśli?” I dwie karty wysunęły się z wachlarza jednocześnie (zdjęcie 2). Jestem początkujący, ale karty były oczyszczone i poświęcone przed rozkładem. Cytuj
Szept myśli Napisano 9 Października 2025 Napisano 9 Października 2025 Patrząc na cały rozkład to totalna ruina..wieża w odwróceniu to totalna rozsypka nie ma co zbierać. A co myśli osoba? Kochankowie może mieć jakiś sentyment do ciebie, rozważać różne opcje ale 6 pucharów w odwróceniu to brak gotowości do relacji, może jest tu dystans, 2 Cytuj