Jump to content
Ines90

Co sądzisz o nicku usera powyżej

Recommended Posts

Ines90

Polega to na tym, że kolejna osoba która będzie chciała napisać posta wtym temacie musi napisać z czym kojarzy jej sie MÓJ nick. następna osoba tej osobie co mi napisała i dalej to już pójdzie jakoś ;) Mam nadzieję że rozumiecie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
shimmy

mi sie kojarzy z jakąs telenowelą,te luz marije,lusesity :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
nalka

shimmy kojarzy mi sie z tancem brzucha z jednym z ruchow :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dahut

nalka - z dwiema "rzeczami" - imieniem Natalia i Królem Lwem ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andera11
nalka - z dwiema "rzeczami" - imieniem Natalia i Królem Lwem ^^

 

Dahut kojarzy mi sie z jakąś boginia, istotą o magicznej mocy :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ines90

Andera11- kojarzy mi się z nazwą jakiejś gwiazdy w innej galaktyce

Share this post


Link to post
Share on other sites
czarna131415

brennende oyne-nie mam pojecia,ale moze jakas chinska wódka?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quietlystorm

czarna131415

 

Czyżby czarny był twoim ulubionym kolorem, czy może jesteś brunetką? I ten ciag liczb 13,14,15 czyżby zmieniający się wiek?

Share this post


Link to post
Share on other sites
aloa

Quietlystorm -kojarzy mi się z nazwą żaglówki, jachtu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andera11

Quietlystorm - impulsywność ale z rozwagą :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andera11

aloa - łagodność, opanowanie, bogate wnętrze.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
brennende oyne
brennende oyne-nie mam pojecia,ale moze jakas chinska wódka?

 

heheheeh ubawiłam się.

nie, to po szwedzku

i obok wódki nie leżało.

 

Andera....

hm.. inny

Share this post


Link to post
Share on other sites
Duszołap

brennende oyne - mistyczne, mgliste, rześkie jak letni wieczór.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dama Trefl

duszołap z kolekcjonowaniem dusz :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites
czarna131415

Hehe po to jest to forum zeby sie posmiac,mój nick akurat wzial sie z filmu:)

 

Szelma-Mroczna i tajemnicza osoba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jurema
Hehe po to jest to forum zeby sie posmiac,mój nick akurat wzial sie z filmu:)

 

Szelma-Mroczna i tajemnicza osoba.

Heh zastanawialam sie co ktos napisze odnosnie mojego,podoba mi sie i chyba troche w tym prawdy;-)Ja moj to odgapilam od corki,chcialam sie tutaj zalogowac i nic do glowy mi nie przychodzilo:)))Ogolnie wszedzie uzywam nicku "emocja" bo ja taka emocjonalna baba jestem;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
brennende oyne
brennende oyne - mistyczne, mgliste, rześkie jak letni wieczór.

 

a to letni wieczór jest rzeźki :jezyk_oko: czy parny:hmmm: :icon_wink:

 

 

czarna - mała czarna kawka, pyszota!

 

 

 

 

ej.. szelmo.. szelmowsko się wcisnęłaś...

szelma jak sssssssssssssssssss wąż

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dama Trefl
Dama Trefl-z karta oczywiscie;-)

 

mało oryginalnie :P.

Hehe po to jest to forum zeby sie posmiac,mój nick akurat wzial sie z filmu:)

 

Szelma-Mroczna i tajemnicza osoba.

 

w x-menach jest dziewczyna Szelma :P, ponadto z tajemnicą,z ukrywaniem siebie, nie pokazywaniem siebie dokładniej na zewnątrz.

 

a to letni wieczór jest rzeźki :jezyk_oko: czy parny:hmmm: :icon_wink:

 

 

czarna - mała czarna kawka, pyszota!

 

 

 

 

ej.. szelmo.. szelmowsko się wcisnęłaś...

szelma jak sssssssssssssssssss wąż

 

 

czarna - kawka to raz,ale ja wolę białą ;)

dwa z opalenizną

trzy z murzynkiem w senie z ciastem :P.

 

brennende oyne - mistycznie,magiczne,z czarem i zaklęciem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jurema
mało oryginalnie :P..

Czego Ty oczekujesz o tej porze:P ?umysl wypruty na maxa po calym dniu;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
nalka

dama trefl mi kojarzy sie z opera czajkowskiego "dama pikowa" a oprocz tego jest w tym niku cos zle moze dlatego ze nielubie tego koloru w kartach :]

a szelma hehe z usmiechem mi sie kojarzy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andera11

nalka - połączenie pomiędzy dziewczynką a dojrzałą kobietą ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Regis_

Andera... kojarzy mi się z jakimś hiszpańskim czy brazylijskim imieniem i piaszczystą plażą:))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dairine

Sethi kojarzy mi się z Egipskim bóstwem i kolorem żółtym :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
shimmy

Dairine kojarzy mi się z serialem Roseanne :P

Dama Trefl albo z Cyganką, albo z Alicją w krainie czarów ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dairine

shimmy mi kojarzy się...z kręceniem pupą <rumieniec> hihi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sephira

Dairine, mnie się kojarzy z kimś pamiętliwym, ze wspomnieniami (od ang. dairy - pamiętnik)

Share this post


Link to post
Share on other sites
czarna131415

Shimmy kojarzy mi sie z jakas ladna romantyczna piosenka;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Diliana

Mi się kojarzy Czarna z czyms mrocznym,tajemniczym,albo z kawką

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest alathea

Dama Trefl - jej serce jest smutne i zawiazane w trzy supelki (skomplikowana oraz pamietliwa - od supelka zeby zapamietac)

P.S - Damo, wiesz, ze to tylko zartobliwe dywagacje ;)

Diliana - Lady Di w dzungli (Di-liana), a sluchowo - z nazwa jakiejs aromatycznej indyjskiej herbaty...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dahut

shimmy kojarzy mi się ze światłem ;)

 

@edit

Sethi bardzo fajnie, chociaż oryginalnie. Jedne i drugie uwielbiam ^^

Edited by Dahut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Afuredasu

Mi shimmy kojarzy się z japońskim daniem sashimi czy jakoś tak Xp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mana

Dairine kojarzy mi się z jakąś księżniczką ;) z kimś lubiącym przyrodę, las. I z kimś kto lubi coś brać ;) daj - dai

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomala

Nie wiem, ale "Anien" skojarzyło mi sie tak dziwnie, jak: An i En, a to z kolei z Jing- Jang...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iceland

Hmm tomala to albo z imieniem Tomek albo po prostu z mała dziewczynką hehe :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sheina
Poprostu Islandia :) tam gdzie mogę zamrozić serce...

 

a mi z jakąś rasą piska shi zu chyba sie zwie czy jakos tak :)))) ale calkiem symatyczne stworzonka :D:_okok::chytry_na:

Share this post


Link to post
Share on other sites
maddlen

Iya - kojarzy mi się z jakąś tajemniczą istotką, nie z tego świata, delikatną ale silną w swej delikatności ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
tribalbellydancer

Lya ja Cie mam w znajomych ale nie umie kurde skojarzyc jak to sie stalo:D Lya kojarzy mi sie z Aaliyah:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hekate20

a mi sie shimmy kojarzy z taka postacia z japonskich bajek z mangą :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iceland

Hmm hekate chyba występowało takie imię w mitologii greckiej, a 20 kojarzy mi się raczej z wiekiem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
tangiss

Iceland - epoka lodowcowa :P:dostal_na:

Edited by tangiss

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mana

Mnie się kojarzy z Dyngis-Chan. Albo z małą tancerką. Albo z czymś słodkim i niewinnym

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mana
Anien - taki mały Aniołek. Takie Anielskie dziecko

 

Podoba mi się :):):)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iceland

Anien :>? Jedyne co mi wchodzi do głowy to słowo alien :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
_Domi_

No to tez się zabawie :usmiech:

Iceland-świeżość, opanowanie, pewność siebie ,odwaga.

Ale wymyśliłam :lol:

 

Mój nick chyba problemów nie sprawi:chytry_na:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mana

Od imienia Dominika ;p trzy jedynki to może wskazywać na pierwszeństwo, władczość, kogoś kto rządzi :D Ale również kojarzy mi się z dominem :>

Share this post


Link to post
Share on other sites
_Domi_
Od imienia Dominika ;p trzy jedynki to może wskazywać na pierwszeństwo, władczość, kogoś kto rządzi :D Ale również kojarzy mi się z dominem :>

 

O jej mam chęć skomentowania - właśnie myślałam nad zmiana nicka coś Domi-Kami lub tego typu (lecz interpretacja wychodzi nicka niezbyt pomyślnie) , ciągle myślę ,a te jedynki jakoś mnie ostatnio rażą .

 

Anien:bezradny:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mana

Domi-Kami, hmm... pierwsze skojarzenie z Gumisiami, nie mam pojęcia dlaczego. Takie zdrobnienie, ktoś delikatny, trochę niepewny. Ktoś kogo należałoby chronić :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
petra.b

Mnie tam Anien sie kojarzy z małą Anią, generalnie z czymś ładnym i słodkim.

Dominika, hehe, z misiami, tak jakoś.

Iceland to chyba taka z zewnątrz baaardzo chłodna, na dystans trzyma, ale w środku to gejzer emocji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tribalbellydancer

Wiecie co, wyście som towarzystwo wzajemnyj adoracji. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szizi
Wiecie co, wyście som towarzystwo wzajemnyj adoracji. :P

Pięknie i po śląsku napisane :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
mojra

Szizi-> ze śladem hamowania opon. sorry, ale to pierwsza myśl:) drugia to jakaś hinduska tancerka:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Animka

A mnie mojra kojarzy się z drzewem morwowym, z zapachem lasu i z motylem, ot tak to czuję ten nick:)

 

A Szizi z dźwiękim jaki wydają grzechotki, także z kołysaniem biodrami i też z tańcem orientalnym :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
petra.b

Animka...kiedys była taka bajka "przygody Animkow" i były tak króliczki Kinia i Kinio, był kot Sylwester i zwariowana na punkcie zwierzątek Elmirka :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
hella

Petra kojarzy mi sie ze skałą, czymś twardym i wiecznym a kruchym jednocześnie...a literka b moze od nazwiska? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Stella_

Tilka kojarzy mi się z lentilkami, takimi kolorowymi cukiereczkami:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
maddlen

a mi Gwiazdka ze świętami, prezentami, ciepełkiem :mruga:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tiwaz

Maddlen kojarzy mi się z zimnem,chłodem(nie wiem czemu)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Animka

Tiwaz z ruchem i działaniem, wszędzie cię pełno, często zmieniasz zdanie, wszystkim się interesujesz, dużo wiesz i masz ezoteryczne ADHD :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sephira

Animka - duszyczka :)

Nessy - pieszczotliwa nazwa potwora z Loch Ness.

Share this post


Link to post
Share on other sites
_Domi_

Sephira sorrki, ale coś kojarzy mi się z nieładem na głowie , w sensie fryzury i nie wiedzieć dlaczego :bezradny:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sephira
Sephira sorrki, ale coś kojarzy mi się z nieładem na głowie , w sensie fryzury i nie wiedzieć dlaczego :bezradny:

 

...bo rozwiana zefirkiem? ;P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mana

Tiwaz z dużym głazem, który widział już niejedno dlatego posiada mądrość, która nie jest dostępna innym. Sama nie wiem dlaczego takie skojarzenie, ale cóż.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sephira

Tiwaz, lya, no i dobrze kombinujecie xD

Jest taka farba Safira, z resztą o pochodzeniu mojego nicku pisałam już gdzieś w innym temacie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tiwaz

aisakgerber kojarzy mi się z Azją i obiadkami dla dzieci Gerber :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sheina
lya z czymś mitycznym

aisakgerber z uczonym

Tiwaz z przywódcą :P

 

a mi anien z alienem jakos tak :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
kikizmora

KataMusica kojarzy mi się z UmuzykalnionąKasią :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
petra.b

kikizmora kojarzy mi się z małym złośliwym demonem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
KataMusica

Kikizmora - bardzo trafnie Ci się mój nick kojarzy :D

 

Petra.b - może imię Petra (brzmi mi rosyjsko), ale "b" niby może być to pierwsza litera nazwiska, ale może jest coś pod tą drugą literą alfabetu ukryte? ;>

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sephira

KataMusica - z muzyką zespołu Kat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mayaki

Spehira, z czymś niezwykle ulotnym i przyjemnym, ale to pewnie ma swoje źródło w zefirze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
*Saphire*

Sephira...nieco podobienstwa widzę w naszych nickach :P Nick powyzej kojarzy mi się z ciężką nieprzespaną nocą z powodu majaczenia :))) albo z grzybkami halucynogennymi :P a tak powaznie to kojarzy mi się ten nick z osoba o duzym poczuciu humoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
*Saphire*

a i dodam jeszcze,że nick mayaki kojarzy mi się z mnichem buddyjskim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Animka

*Saphire* kojarzy mi sie z szafirem, z kolorem zielonym, z uwodzeniem i z oczami, z Orientam i magią

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...