Zuzanna-Miniatura Napisano 10 Stycznia 2011 Napisano 10 Stycznia 2011 Szanowi Państwo! Jestem studentką dziennikarstwa i w ramach projektu zaliczeniowego badam potencjalne zainteresowanie czytelników książkami z dziedziny ezoterycznej (i nie tylko), które poza wysokim poziomem merytorycznym wyróżnia szczególna dbałość o oprawę, szatę graficzną i unikatowość wykonania. Dlatego też zwracam się do Państwa z prośbą o wypełnienie krótkiej ankiety (pięć pytań), która pomoże mi poznać Państwa zdanie, oczekiwania i opinię. Państwa zaangażowanie przybliży mi, co jest dla Państwa istotne i czym kierują się Państwo przy wyborze. Z góry bardzo serdecznie dziękuję za poświęcony czas i uwagę Wydawnictwo Miniatura - zapraszamy - www.ankietka.pl Cytuj
asztoret Napisano 10 Stycznia 2011 Napisano 10 Stycznia 2011 ja wypełniłam z chęcią zobaczyłabym bardziej dopracowane pod względem graficznym wydawnictwa Pozdrawiam! Cytuj
Zuzanna-Miniatura Napisano 10 Stycznia 2011 Autor Napisano 10 Stycznia 2011 Hej Serdecznie dziękuję, strasznie się cieszę, jak mam odzew na badanie, robię to pierwszy raz i trochę się denerwuję. Nie wypada mi tu robić reklamy, zatem nadmienię tylko, że Miniatura specjalizuje się w wydawaniu książek w niewielkich nakładach, za to bardzo starannych, prawdziwych perełek i ozdób biblioteki. Zakochałam się, kiedy zobaczyłam piękne, złote wydanie wierszy Pitagorasa Cytuj
asztoret Napisano 10 Stycznia 2011 Napisano 10 Stycznia 2011 Niestety strona wydawnictwa za nic nie chce sie wczytac, ale moze to po prostu moj komputer Cytuj