Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Szanowi Państwo!

Jestem studentką dziennikarstwa i w ramach projektu zaliczeniowego badam potencjalne zainteresowanie czytelników książkami z dziedziny ezoterycznej (i nie tylko), które poza wysokim poziomem merytorycznym wyróżnia szczególna dbałość o oprawę, szatę graficzną i unikatowość wykonania.

Dlatego też zwracam się do Państwa z prośbą o wypełnienie krótkiej ankiety (pięć pytań), która pomoże mi poznać Państwa zdanie, oczekiwania i opinię. Państwa zaangażowanie przybliży mi, co jest dla Państwa istotne i czym kierują się Państwo przy wyborze. Z góry bardzo serdecznie dziękuję za poświęcony czas i uwagę :)

Wydawnictwo Miniatura - zapraszamy - www.ankietka.pl

Napisano

ja wypełniłam :) z chęcią zobaczyłabym bardziej dopracowane pod względem graficznym wydawnictwa :)

Pozdrawiam!

Napisano

Hej :)

Serdecznie dziękuję, strasznie się cieszę, jak mam odzew na badanie, robię to pierwszy raz i trochę się denerwuję. Nie wypada mi tu robić reklamy, zatem nadmienię tylko, że Miniatura specjalizuje się w wydawaniu książek w niewielkich nakładach, za to bardzo starannych, prawdziwych perełek i ozdób biblioteki. Zakochałam się, kiedy zobaczyłam piękne, złote wydanie wierszy Pitagorasa :)

Napisano

Niestety strona wydawnictwa za nic nie chce sie wczytac, ale moze to po prostu moj komputer ;)

Napisano