Jump to content

Pomoc studencka :)

Zuzanna-Miniatura

Recommended Posts

Szanowi Państwo!

Jestem studentką dziennikarstwa i w ramach projektu zaliczeniowego badam potencjalne zainteresowanie czytelników książkami z dziedziny ezoterycznej (i nie tylko), które poza wysokim poziomem merytorycznym wyróżnia szczególna dbałość o oprawę, szatę graficzną i unikatowość wykonania.

Dlatego też zwracam się do Państwa z prośbą o wypełnienie krótkiej ankiety (pięć pytań), która pomoże mi poznać Państwa zdanie, oczekiwania i opinię. Państwa zaangażowanie przybliży mi, co jest dla Państwa istotne i czym kierują się Państwo przy wyborze. Z góry bardzo serdecznie dziękuję za poświęcony czas i uwagę :)

Wydawnictwo Miniatura - zapraszamy - www.ankietka.pl

Hej :)

Serdecznie dziękuję, strasznie się cieszę, jak mam odzew na badanie, robię to pierwszy raz i trochę się denerwuję. Nie wypada mi tu robić reklamy, zatem nadmienię tylko, że Miniatura specjalizuje się w wydawaniu książek w niewielkich nakładach, za to bardzo starannych, prawdziwych perełek i ozdób biblioteki. Zakochałam się, kiedy zobaczyłam piękne, złote wydanie wierszy Pitagorasa :)

@ Asztoret - nie, obawiam się, że to ze stroną jest coś nie tak, a z Twoim komputerem ok. Strona, poza tym, słabo jest dopracowana i wymaga zmian, różnie jest też z dostępnością tytułów Miniatury w księgarniach. Gdybyś była zainteresowana, najlepiej jest chyba napisać mail do wydawcy, pana Mieczysława Mączki, na adres [email protected] i tam zasięgnąć bliższych informacji. Nie tak dawno widziałam u nich drobiażdżki w stylu antologii literatury Indian Północnoamerykańskich, Tybetańską księgę umarłych, kilka rzeczy związanych z reinkarnacją i przynajmniej dwie o metodach samouzdrawiania. Rozrzut jest szeroki, a i wydawnictwo jest chętne i otwarte na pomysły nowych pozycji :)