Jump to content

proszę o pomoc...

acura
 Share

Recommended Posts

witam serdecznie, dopiero niedawno zaczęłam się interesować kartami klasycznymi, jestem na początkującym etapie, czy mógłby ktoś zerknąć na mój rozkład i coś o nim powiedzieć? pozdrawiam zdjcie0139.jpg

Początkująca:) ja również jestem baardzo początkująca... również uczysz się wróżyć z 24 kart, od jakich rozkładów rozpoczęłaś swoją naukę? Pozdrawiam Cię serdecznie ;)

Ja zaczęłam od 32 kart i zaczęłam z książek ale mam taki jeden rozkład Krzyż z książki co mi leży:) Ale próbuje innych i jak na razie chyba ten Krzyż mi najlepiej wychodzi:)

Pozdrawiam:)

Ja zaczęłam od 32 kart i zaczęłam z książek ale mam taki jeden rozkład Krzyż z książki co mi leży:) Ale próbuje innych i jak na razie chyba ten Krzyż mi najlepiej wychodzi:)

Pozdrawiam:)

wejdź w temat poniżej tam troszkę się dowiesz o tym rozkładzie i też pomagała mi catherina:) a książka jest Witalija Zajczenko:) gdzie jest ten rokład ale mam kilka książek różnych:) wiesz co ja bede poźniej to możemy sobie popisac i pomoge trochę Tobie ok:) Ale to gdzies ok 18 lub 19 jak wrócę:) Pozdrawiam:)

w Tym Krzyżu nie masz karty znacznikowej:) tasuj 32 karty od asów do 7 i w między czasie powtarzaj pytanie jakie zadajesz:) Przekładasz na 3 kupki albo do siebie jak to wrozba dla Ciebie albo od siebie jak dla kogos:) pozniej ja lewa reka wszystko robie:) i rozkładam lewą ręką:

........... 3karta

1karta 5 karta 2 karta

........... 4 karta

Zrobilam rozklad jaka jest Pani X i wyszlo mi :

1 katra 8 karo

2 karta 9 karo

3 karta dama karo

4 karta walet trefl

5 karta as kier

A Tobie jak idzie?

ahaaaa to taki jest ten krzyż... bo naczytałam się o innych krzyżowych rozkładach i się niepotrzebnie zestresowałam :P

Nie ma co się stresowac:)

Ok teraz napisze co dana karta oznacza tzn miejsce każdej z karty:)

1- wskazuje na przeszłośc lub chwilę obecną w odniesieniu do postawionego pytania