Krisu Napisano 20 Grudnia 2014 Napisano 20 Grudnia 2014 (edytowane) Witam wszystkich Jestem początkującym w ezoteryce. Znam samą teorię. W tym momencie szukam mojego zwierzęcia mocy. Nie wiem jak się nakierować. Nie wiem w jaki sposób mam się rozwijać. Mógłby mnie ktoś nakierować? Polecić jakąś książkę? Znalazłem na razie 1 dobrą książkę, ale nie wiem czy kupić: Szamanizm dla początkujących . Za każdą pomoc z góry dziękuję Edytowane 20 Grudnia 2014 przez Kobalt60 link Cytuj
Kobalt60 Napisano 20 Grudnia 2014 Napisano 20 Grudnia 2014 Obawiam się że taki dobór literatury nie jest dobrym pomysłem. Może na początek, lub jako ciekawostkę? Kto tam wie. W temacie szamanizmu lepszym krokiem będzie (jak już musisz tego typu podręczniki chwytać) odnalezienie "Droga Szamana" Harner. To i tak jedynie początek, resztę wiedzy lepiej zdobywać z literatury etnograficznej i religioznawczej (np Szyjewski). Cytuj
matitrol Napisano 22 Grudnia 2014 Napisano 22 Grudnia 2014 Wiesz o tym że szamana wybierają duchy a nie na odwrót że powiesz sobie że będziesz szamanem. Cytuj
nepi94 Napisano 5 Lutego 2015 Napisano 5 Lutego 2015 Na tym forum bym nie szukał raczej przydatnych informacji szeroko pojętej magii.Gdy byś miał odblokowane Pw dał bym ci link do polskiego forum zajmującego się tematyką szamanizmu.Swoją drogą to w życiu nie chciał bym być szamanem ! Więcej ma to "negatywów" niż pozytywów,duchy natury są kapryśne Cytuj
kahunka Napisano 8 Kwietnia 2015 Napisano 8 Kwietnia 2015 Nie czekaj na mannę z nieba i oświecenie co wybrać, tylko kup karty "Zwierzęta mocy".Jest do nich(tak jak i do każdych kart) dołączona książka jak z nimi pracować. Naprawdę polecam zacząć od tego.Te karty mają potężną moc. Cytuj
Kobalt60 Napisano 14 Kwietnia 2015 Napisano 14 Kwietnia 2015 taaaaak ;D karty same z siebie są takie potężne, potęga mocno ;D Kto się łapie na takie dziecinne reklamy? ;p Cytuj