Duszołap Napisano 13 Sierpnia 2009 Napisano 13 Sierpnia 2009 Trafiłam na odcinek na Google Video w temacie "Tarot dla każdego?" I zastanawiam się - czy ten program jest wiarygodny? Jestem początkująca w ezoteryce, żadnego wywoływania duchów za sobą nie mam etc. etc., można rzec - teoretycznie jestem przygotowana. ;-) Ale zastanawia mnie, że generalnie finał wszystkich historii jest taki sam - myśli samobójcze, depresje, pustka. Chciałabym poznać Wasze zdanie. Odcinek 1 - Bioenergoterapia Odcinek 2 - Spirytyzm Odcinek 3 - Tarot Odcinek 4 - Okultyzm Odcinek 5 - Pozytywne myślenie Odcinek 6 - Magia Odcinek 7 - Radiestezja cz 1 Odcinek 8 - Radiestezja cz 2 Zastanawiające jest, że wszystko wrzucają do jednego worka - składanie ofiar ze zwierząt i OOBE, UFO i reinkarnację. Brzmi to dla mnie jak kolejny sposób KK przekonania ludzi do swoich i tylko swoich racji (bo w końcu dopiero modlitwa przyniosła im ukojenie :chytry_na:), i jednocześnie zastanawiam się - a może coś w tym jest? Cytuj
Beoran Napisano 13 Sierpnia 2009 Napisano 13 Sierpnia 2009 żadnego wywoływania duchów i dobrze, ale też, żeby Cię tam nie pokusiło Wiesz co, wydaje mi się, że zwykły szary Kowalski magią nazwie to czego nie rozumie, dla niego to po prostu "jeden diabeł" i tyle. Jedno mnie zaciekawiło, że nawet obejrze dwa odcinki, 4 i 6, ciekawe co tam gadają Cytuj