Skocz do zawartości

Zapomnienie


Zamigotanie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jeśli żle umieściłam wątek to proszę o przeniesienie go. Przedstawię sytuację w pigułce. Chciałabym o kimś zapomnieć. O człowieku z przeszłości. Nie zrobił mi przywdy, ani ja jemu. Było nam cudownie, ale było i już nie będzie. Mam cudowne wspomnienia, bardzo tęsknię. Nie jestem w stanie sama o nim zapomnieć. Ciąglę myśle i brakuje mi go. Nie potrafię wyprzeć go z pamięci, towarzyszy mi w każdej godzinie. Słyszałam o metodach w magii na różne sprawy. Wierzę w medale i takie tam, ale nie znam się na tym. Czy jest sposób na zapomnienie? Poza psychicznym wytłumaczeniem oczywiście, bo ono nie pomaga. Tęsknota jest ponad to. Prosze o odpowiedz i niewyśmianie mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jestes pewna, ze juz nic sie nie da zrobic??

 

Ze to juz jest sprawa przesadzona??

 

Sa zapewne skrypty i modlitwy na odkochanie sie, w czary bym sie nie bawila, jezeli nie mam o nich zielonego pojecia.

 

Ja na przyklad nie mam, wiec sie w to nawet nie mieszam ;]

 

Ja tez probuje caly czas zapomniec, ale to jest silniejsze ode mnie, zrobilam skrypt...Jezeli nie zadziala przez pare miesiecy, to wtedy zrobie skrypt na zapomnienie i ruszenie z miejsca.

 

Ale pamietaj, niezbadane jest zycie ludzkie, zawsze mozecie jeszcze do siebie wrocic :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj w ten sposób.

 

Ułóż się wygodnie w miejscu, w którym nikt ani nic nie będzie Ci przeszkadzać. Najlepiej gdybyś została z dźwiękiem ciszy sam na sam na dłuższą chwilę.

Odpręż się i zamknij oczy.

 

Spróbuj przypomnieć sobie wasze wspólne miłe chwile, które on stworzył.

Spróbuj przypomnieć sobie wasze wspólne miłe chwile, które Ty stworzyłaś.

Jeśli on wyrządził Ci jakąś krzywdę, przypomnij ją sobie i mu wybacz.

Jeśli Ty jemu wyrządziłaś jakąś złość przeproś go i wybacz sobie.