Skocz do zawartości

skrypt na miłość- pytanie


panelek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam drogie panie i panów : )

Od kilku dni jestem szczęśliwą posiadaczką skryptu na przywołanie miłości. Jednak mimo ciągłego zagłębiania się w temat jestem dalej zielona więc proszę o opinię. Jak trzymam mój skrypt w rękach i myślę o tym konkretnym chłopaku to czuję w łapkach ciepło. Czy to dobrze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z jakich run się ten skrypt składa? Bo może się okazać, że mimo intencji on wcale nie jest "na miłość"...

Adresowanie takich rzeczy do konkretnej osoby jest jej zniewalaniem i może na dłuższą metę przynieść więcej szkody niż pożytku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No,. skrypt kuku nie zrobi - ale i miłości nie sprowadzi. Gebo - wzajemna wymiana. Berkano - w tym ujęciu ma zapewne wzmacniać kobiecość, a Tiwaz pewnie została zupełnie bez sensu użyta jako "strzałka" kierunkująca. Odala, to dziedzictwo, więzi rodowe itd., czyli w "skrypcie na miłość" ewentualnie małżeństwo.

 

Generalnie skrypty na stronie to mydło i powidło, wiele jest szkodliwych, nie polecałabym stosowania, jeśli samemu wiedzy na temat run się nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma skryptu "na miłość". Nie ma czegoś takiego.

Poszukaj, w innym wątku polecałam skrypt, który może doprowadzić do symetrycznej, partnerskiej i opartej na porozumieniu relacji z dowolnym człowiekiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Nie ma skryptu "na miłość". Nie ma czegoś takiego.

Poszukaj, w innym wątku polecałam skrypt, który może doprowadzić do symetrycznej, partnerskiej i opartej na porozumieniu relacji z dowolnym człowiekiem.

 

A możesz przypomnieć ten skrypt.

Będę wdzięczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach