Skocz do zawartości

dawna przyjaciółka, cmentarz, czytać pamiętniki zmarłych,


justtyna

Rekomendowane odpowiedzi

Śniła mi się dziś moja dawna przyjaciółka z którą byłam od przedszkola do końca szkoły średniej. Między nami nie ta już pod koniec szkoły podstawowej stosunki zaczęły się pogarszać i ze sobą nie utrzymywałyśmy za dużego kontaktu. Nie to że przez kutnie ale jakoś tak wyszło - w sumie nie wiem przez co. Wiem że jakbyśmy się teraz spotkały to byśmy na pewno zamieniły zdania co u nas słychać. Obecnie studiuję w innym mieście a ona została w moim rodzinnym mieście

 

Ale konkrety - poszłam z nią na cmentarz, który nie był przez kościołem. To był zmierzch, była z nami jeszcze jedna dziewczyna ale nie wiem kto to był. We śnie miałam wrażenie że ją też znam. Chodziłyśmy po grobach, rozmawiałyśmy o pierdołach i nagle zobaczyłam duży biały krzyż na którym widniało moje imię i nazwisko. Zdziwiłam się że coś takiego zobaczyłam. Dalej chodziłyśmy i nie dałam im oznak zaskoczenia. Nagle dojrzałam że na każdym z grobów są położone pamiętniki zmarłych i jeszcze jakieś pamiątki w wersji papierowej. Podchodziłam do wybranych grobów i przeglądałam te pamiętniki. A w miedzy czasie czułam że kogoś one obgadują. Jak je zawołałam by zobaczyły jakiś pamiętnik, to nagle moja dawna przyjaciółka stała się Wiolą (koleżanka z akademika) i wzięła ode mnie ten pamiętnik dając mi do zrozumienia że nie powinnam przeglądać tego co jest na tych grobach. Po tym wiedziałam ze od dawnej przyjaciółki dowiem się kogo obgadywała z tą nieznaną mi dziewczyną. Tak się stało, podeszła do mnie i powiedziała że ma ochotę się przejść. Poszła z nią, a ta dziewczyna został z kimś w tamtym miejscu. Cmentarz był zadbany, na każdym grobie sał przynajmniej jeden znicz i bukiet kwiatów. W śnie czuła tylko zadowolenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Vanilia22

Witaj justtyna