Skocz do zawartości

Ciąża, szkoła, kawa


Kuroi Neko

Rekomendowane odpowiedzi

Śniło mi się, że byłam razem z mamą i babcią w kuchni. Babcia siedziała za stołem, mama stała obok mnie i odrobinę trochę za mną przy wejściu. Miałam urodziny, więc w geście toastu wypiłyśmy po kieliszku szampana. Wypiłam go dość szybko, na 3 łyki i dokładnie w tym momencie, w którym wypiłam ostatni łyk, na moim brzuchy od zewnątrz odcisnęło się dziecko. Obie z mamą, jakby krzyknęłyśmy ucieszone "Dziewczynka!" (że dziecko w moim łonie to dziewczynka), ale tuż po tym okrzyku nasze twarze nabrały zmartwionego, czy nawet wystraszonego wyrazu twarzy. Nie wiedziałam, że jestem w ciąży i dowiedziałam się o tym dopiero w tym momencie. Spojrzałam na swój brzuch i rzeczywiście był sporo większy niż normalnie. To był 3 albo 4 miesiąc stwierdziłam, chociaż nie znam się na tym zbyt dokładnie. Przestraszyłam się i popłakałam się. Następnie zaczęłam we śnie kojarzyć fakty z rzeczywistości, że ostatnio kilka razy mnie mdliło, że miałam humorki.. Zastanawiałam się "Jak to możliwe?! Przecież brałam regularnie tabletki! Tylko raz wzięłam z opóźnieniem jedną.". Później już pogodziłam się z myślą o ciąży. No bo też co miałam zrobić.

 

W drugiej części snu chodziłam do szkoły. Z brzuchem oczywiście, choć nie tak dużym jak wtedy, gdy widziałam go w kuchni. W zasadzie był niedostrzegalny. Kilku osobom powiedziałam, że jestem w ciąży - najbliższym koleżankom i chłopakowi. Co mnie dziwi to, że mój chłopak chodził chyba do mnie do szkoły i powiedziałam mu to na szkolnym korytarzu. Też był zdziwiony, ale szybko przyjął to do wiadomości.