Jump to content

KRÓLIK / ZAJĄC


Przemek83
 Share

Recommended Posts

Witam. Jakiś czas temu miałem bardzo wyraźny sen, który mocno mi utkwił w pamięci co rzadko mi się zdarza. Śniło mi się, że się obudziłem i ujrzałem białego królika, który tulił się do mnie. Nie chciał mnie opuścić ani na chwilę. Czułem od niego mocne przywiązanie i zaufanie względem mojej osoby. Cokolwiek robiłem on chciał być przy mnie (czuł się przy mnie bezpiecznie). Po pewnym czasie (pod koniec snu) zauważyłem, że pojawiło się na jego czole trzecie oko szeroko otwarte i lekko przekrwione. I na tym sen się skończył.

Z góry dziękuję za wyjaśnienie znaczenia tego snu.

 

Pozdrawiam

Przemek

Link to comment
Share on other sites

Hej, wydaje mi sie, ze ten krolik to tak naprawde czesc Twojej jazni, ktora domaga sie wiekszej uwagi. Byc moze ten "bialy króliczek" prosi, abys zaczal bardziej kierowac sie w zyciu intuicja. Pisales, ze krolik chcial byc przy Tobie cokolwiek, bys nie robil i czul sie z Toba bezpiecznie. Pisales tez, ze krolik mial szeroko otwarte trzecie oko, lekko przekrwione - moim zdanie to przebudzenie Twoich zdolnosci parapsychicznych. Krolik - czyli czesc Twej jazni prosi cie bys zaczal pielegnowac swoje zdolnosci.

Ale to tylko moja interpretacja:)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Mnie króliki się śnią z jednego powodu... Obsesja na punkcie mojego kicaja xD

Pamiętam jak mi się śniło, że go pies chciał zagryść... głupi sen... -.-'

Na szczęście się nie sprawdził i Kicek żyje :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ostatnio snily mi sie kroliki,moze zajace(ciezko stwierdzic),siedzaly sobie na dzialce mojej znajomej i byly powiedzmy ze drugim planem(takie grube nieruchome z martwym wzrokiem),na pierwszym była kupka malych zwierzaczkow pomiedzy nimi, dlugą czesc snu przygladalam sie im i myslalam jakie fajne i kochane i ze to pewnie ich male.Po jakims czasie te male futrzaki,okazalo sie ze to szczury i zaczely wbiegac do domu na dzialce,dalej myslalam ze sa kochane tyle ze irytowalo mnie ze moga cos zniszczyc w domu,probowalam zlapac jakiegos ale nie udalo sie,potem gdzies znikly.Potem przysnil mi sie sloik kiszonej kapusty,ale to chyba porusze w innym dziale:) Dodam ze nie boje sie szczurow,nawet lubie,a co do krolikow to mamy taki zwyczaj z moim chlopakiem ze czesto mowimy sobie per "krolik",dlatego zaintrygowal mnie ten sen.Co to moze oznaczac?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mój sen z zającami w roli głównej był naprawdę pokręcony. Wchodzę na jakiś strych po drabinie, nie sam, ale nie pamiętam z kim, przynajmniej wydawało mi się że to był strych, było tam dość jasno. A tam na tym strychu było dużo skrzynek, takie jak na bronie, a w każdej z nich siedziało kilka identycznych biało-czarnych zająców i wszystkie z nich się na mnie patrzyły, ale bez żadnej dodatkowej reakcji. Tyle:) proszę o jako taką interpretację.

Link to comment
Share on other sites

Zapominajku, taki sen może wskazywać na to, iż nie jesteś zadowolony ze swojej obecnej sytuacji i być może planów na najbliższą przyszłość. Taki stan rzeczy może wynikać z faktu, iż jesteś osobą dość uległą, starasz się postępować tak, aby nikogo nie urazić, nawet wbrew sobie. Jeśli nie dasz ujścia wewnętrznym napięciom, może się skończyć gwałtownym wybuchem, co nastawi innych dość nieprzychylnie do Twojej osoby. Najważniejsze, żebyś wyzwolił się spod wpływu innych i nauczył się odpoczywać zarówno fizycznie, jak i psychicznie.

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

mnie ostatnio się śniły 3 białe króliki... Siedziałam na placu przed blokiem i widziałam jakąś starszą kobietę. Podeszłam do niej bo myślałam, że coś się stało. Zobaczyłam że obok niej siedzą 3 białe, małe króliczki. Ale były jakieś, jakby..chore? Zapytałam co im jest. Ta kobieta powiedziała, że jeśli chcę mogę je uratować, bo one umierają. To z zapałam, podniecona i pełna energii chciałam już działać. Zapytałam co mam zrobić. Ona powiedziała, że muszę mieć temperówkę i naostrzyć im oczy.! ;/ Znalazłam ją, ale nie wiedziałam jak mam je naostrzyć.;/ No i niestety mi się nie udało..króliki umarły, kobieta zniaknęła, a ja obudziłam się cała zapłakana... o co tu chodzi?!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Mnie snilo sie dzis, ze jadac samochodem (zabawne, nie mam prawa jazdy) malo nie przejechalam krolika. zal mi go bylo, zanioslam go na jakas gorke, ale kiedy go zostawilam spadl i cos mu sie stalo, wiec wzielam go ze soba do domu... co to moze oznaczac?:)

Link to comment
Share on other sites

Guest winteer

aniakam

Myślę że sen wynika z Twojego kierowania własnym życiem - to ostrzeżenie abyś nie popełniła błędu gdy dążysz do celu, bo moze się to dla Ciebie nieszczęśliwie skończyć (ranny królik)..

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Ja swojego wogóle nie rozumiem niby biały królik jest na szczeście, mi się sniły 3 białe leżące obok siebie króliki z poderżnietymi gardłami... i co wy na to?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Moj sen z kolei to było coś takiego : słyszałem dziwne głosy, które dochodziły zza biurka, poszedłem sprawdzic co to, siegnalem reka i wyciągnąłem białego dużego królika, który takim ciepłym spojrzeniem patrzył się na mnie i sen się skończył. Co to może by?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...