Skocz do zawartości

Demon?


Atheo

Rekomendowane odpowiedzi

Ogólnie po rozpisaniu tu tematu snu mam kolejne pytanie. Jestem zielona jeśli chodzi o demonologie i tym podobne sprawy. Ale jeśli niewidzialny byt z mojego snu istnieje i towarzyszy mi odkąd mam 6 lat (lub mniej) czy w jakiś sposób mogę się dowiedzieć co to jest, i czy wogóle warto się tego dowiadywać? Wiem że na pewno jest to coś bardzo negatywnego, ale jeśli ktoś ma jakiś pomysł, lub wie jak mi pomóc - dziękuje za wszelki odzew.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EmptyHand

Opcji jest mnóstwo bo to może być byt, który z pozoru wydaje się zły bo np. wydziela z siebie aurę grozy. Na dobrą sprawę lepiej dla Ciebie będzie jak spytasz się bezpośrednio, kogoś znającego się na rzeczy, kim lub czym jest ten byt i co masz z tym zrobić. Najlepiej się spytaj kilku osób i potem sama zadecyduj co dalej.

Ten byt mógł pojawić się od 6-ego roku życia bo się przyplatał, ktoś mógł go nasłać, jest częścią Ciebie albo jakiś inny wariant. Za mało informacji... Co robi? W czym szkodzi? Czemu zły? Konkrety.

Poza tym: jesteś zielona jesli chodzi o sprawy demonologii tylko, czy w ogóle ezo? Jeśli w ezoteryce jesteś obeznana pod kątem praktycznym, to możesz sama sprawdzić to w jakiej postaci Ci się pojawia patrząc na niego "trzecim okiem".

Więcej konkretów potrzeba, no chyba że przez komputer ma ktoś Cię zlustrować albo za pomocą dalekiego widzenia i wtedy można ci będzie dopiero powiedzieć co to i z czym to zjeść

Pozdrawiam ;)

 

Sam jestem zielony jeśli chodzi o demonologię itd., ale chodziło mi po prostu o rozwinięcie tematu bo są tutaj ludzie, którzy mogą Ci pomóc. Choć pewnie mogliby ci pomóc nawet bez Twojej relacji o nim... Taaa Już widzę tą bandę kozaków...

Pewnie ta sprawa i tak zostanie rozwinięta na "privie", ale musisz napisać conajmniej 10 postów żeby Ci się ta opcja odblokowała albo zamieścić gdzieś swoje gg, więc i tak musisz coś jeszcze napisać ;)