Jump to content

Sen mojej dziewczyny

mathew694
 Share

Recommended Posts

Moja dziewczyna miala sen...

(Ona opowiada go mi) robilismy ognicho i ja poszlam szukac drewna a Ty ankos(przyjaciolka) i jacys kolesie poszliscie na miejsce tego ogniska i ja sie zgubilam i byla burza i szukalam czegos na komary ale nic nie znalazlam i mialam strasznie pogryzione nogi. i tak szukalam szukalam i was nie znalazłam

chce wiedziec co to znaczy;p pomozcie mi bo nie daje mi spokoju:D

mathew694, w życiu realnym Twojej dziewczyny również szykuje się jakaś 'burza', jeżeli nie będzie dobrze przygotowana, może się w tym wszystkim pogubić, a to będzie się wiązało z niepowodzeniami i różnymi niedogodnościami. Ponieważ miała pogryzione nogi można przypuszczać iż chodzi o jakąś kłótnię w waszym związku.

Pozdrawiam.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Similar Content

• pawel199016
      By pawel199016
      Witam
      Ostanio miałem taki sen ze jestem u lekarza i on pobiera mi krew do badań ta krew jest jasno czerwona, póżniej mi mowi zebym mu pokazał mu palce u nóg które były spuchniete i cały czas mi mowił że jestem chory tylko nie wie na co.
    • Kuroi Neko
      By Kuroi Neko
      Śniło mi się, że byłam razem z dwoma/trzema kuzynkami oraz rodzicami i babcią na wyspie. W dużej części pokryta ona była lasem, dominowały w nim drzewa iglaste (o ile las ten nie składał się z nich samych). Mieliśmy popłynąć na pobliską wysepkę. Była ona mała, cała w pokryta lasem iglastym, był na niej tylko jeden dom - jakiś pensjonat, czy coś tego typu.

Rozpętała się burza, więc zrezygnowaliśmy z wyprawy. Pioruny uderzały dokładnie w drzewa na małej wysepce, na którą wszyscy spoglądali. Wkrótce rozpętał się tam pożar, straż pożarna musiała wyjechać z naszej wyspy na tamtą. W straży pożarnej był mój znajomy. Wóz strażacki wyjechał w kierunku wysepki, między dwoma wyspami pojawił się most, którym straż pożarna przejechała na małą wysepkę.

Co oznacza ten sen?
    • Kuroi Neko