Skocz do zawartości

krew, ściana, szatan, strach, ślub, dziecko, morze

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chciałam bardzo prosić o interpretację tych snów. Mam 21 lat, studiuję (jeżeli coś jeszcze może pomóc proszę pytać).

Jakieś trzy tygodnie temu śniło mi się, że byłam, wraz z innymi członkami rodziny, w jednym z pokojów w domu mojej babci. Na jednej ze ścian widniały jakieś religijne malowidła, m.in. różne postaci. W pewnej chwili malowidła zaczęły się poruszać, a ściana zaczęła "płakać" krwią. Dało się czuć przerażenie i panikę wszystkich w pokoju. Ktoś stwierdził, że to jakaś klątwa. Posłano po wiejską kobietę, która miała zdolności nadprzyrodzone, aby zdjęła ten urok/klątwę. Kiedy przyszła witała się ze wszystkimi po kolei podając rękę. Kiedy podałam jej swoją zatrzymała ją trochę dłużej w swojej i spojrzała mi w oczy z wyrazem mówiącym "wszystko wiem/rozumiem/wszystko jasne".

W zeszłym tygoniu miałam serię koszmarów.

Sen pierwszy składał się z trzech części.

01: to był dzień mojego ślubu, byłam bardzo nieszczęśliwa, cały czas płakałam, bałam się albo i czułam, że to nie jest "ten", nie chciałam wychodzić za mąż, w pewnym momencie snu wychodziło na to, że moim przyszłym mężem jest mój wujek, który jest również chrzestnym.

02: jestem w ciąży, jest dzień wyznaczonego terminu, leżę na łóżku czekając na pierwsze skurcze, coś czytam, kiedy w pewnej chwili spoglądam na podłogę widzę koc (w nieładzie, jakby go ktoś tam po prostu rzucił), a na nim moje nowonarodzone dziecko. Dziecko ma dziwne uszy w kształcie różków na czubku głowy, ktoś dorosły (chyba kobieta) wchodzi do pokoju, i po obejrzeniu dziecka stwierdza, że będzie potrzebna operacja plastyczna.