Skocz do zawartości

Czy anioł może objawiać się jako kruk...


joe alex

Rekomendowane odpowiedzi

Od pewnego czasu kiedy zwracam się do mojego Anioła Stróża pojawia się kruk. Przysiada na płocie, na linii energetycznej, na ziemi...

 

Jestem kompletnym laikiem w tej kwestii. Dodam, że jego pojawianie się nie wzbudza we mnie strachu, a jedynie spokój.

 

Generalnie nie wiem sama, co mam o tym sądzić.

Jeśli ktoś z Was posiada jakąś wiedzę na ten temat będę wdzięczna za odpowiedź (podpowiedź:-)).

 

Pozdrawiam. Karolina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając to miałam inne odczucia - kruk w chrześcijaństwie jest symbolem diabła i zła, nieczystości lub śmierci .One żywią się padliną.

 

Kruk może być tu strażnikiem przed transformacją, którą być może przechodzisz . Blokadą i przeszkodą w której ktoś chce Ci przeszkodzić . Może to podstęp, ja bym nie ufała -dla mnie jest to ciemna strona i należy uważać.

 

Przepraszam jak nie takiej odpowiedzi się spodziewałaś - ja jedynie wyraziłam moje odczucia ,ale być może twierdze tak, bo tak mi wpojono od lat i taki obraz kruka przedstawiają nie jedne źródła .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruk w starych wierzeniach (chyba) słowiańskich jest symbolem śmierci, także ja bym uważała na niego i nie ufała zbytnio. Zgadzam się w pełni z Dominiką. Śmierci nie czuję w Twoim otoczeniu,ale nagłą zmianę,a i owszem i wkroczenie na ścieżkę magii. To nie jest Twoja droga...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruki to mądre ptaki, ja je lubię.

zdaj się na swoje odczucia, jeśli są pozytywne, to nie odrzucaj energii która Ci jest dana.

 

//BTW, z perspektywy buddyjskiej padlinożercy to zawsze czyste, wręcz anielskie zwierzęta, ponieważ nie zabijają by jeść, a czyszczą naturę.//

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach