Jump to content

Praca w Lesie, Przebiegające Wielkie Wilki i Ucieczka przed Niedźwiedziem!

plslawek
 Share

Recommended Posts

Witam!

Oj dopiero co się obudziłem... Naprawdę jestem przestraszony! Jestem informatykiem i nawet mi się nie śni iść do lasu a nawet boje się chodzić koło domu... A oto mój sen: