Skocz do zawartości

proszę o interoretację snu


Karisuto

Rekomendowane odpowiedzi

jestem studentką 2 roku ratownictwa medycznego

mój sen

wszystkie barwy jakie widziałam były "brudne"(biały był szary). wszystko było otoczone tak jakby mgłą lub dymem. czas- raczej teraźniejszość lub bardzo niedaleka przyszłość nie potrafię dokładniej określić ale na pewno nie przeszłość,

miejsce szpital, korytarz a na nim sporo szafek metalowych (takich do przebierania się, według snu znam je dobrze wręcz doskonale, ale jest w nim coś przerażającego.)[ale nie jest to miejsce w które znam z rzeczywistości], szukam kogoś lub czegoś, czuję niepokój, delikatny strach i jestem podekscytowana, nie czuję zmęczenia pracą choć odczuwam że ta zmiana była pracowitą. Na korytarzu panuje mrok, ale widzę w nim nie najgorzej. Nagle słyszę gitarę- ktoś gra, znany mi utwór (strachy na lachy- a my nie chcemy uciekać stąd YouTube - Strachy Na Lachy - A my nie chcemy uciekać stąd )

zaczynam śpiewać głosem wokalisty- nie pamiętam wszystkich słów ale śpiewam je poprawnie. nagle granie ustaje, (podszedł bardzo blisko mnie bo poczułam jego ciepło jednak mrok zasłaniał twarz, poczułam się bezpiecznie) - słyszę znajomy mi głos

on- " nie wiedziałem że znasz słowa",

moja odpowiedź " ja też nie- nie wiedziałam że umiesz grać to..."

on-" podoba mi się jak śpiewasz"

ja-" dzięki"

i zaczyna od nowa grać, śpiewamy razem "...a my nie chcemy uciekać stąd...stanął w ogniu nasz wielki dom... dom dla psychicznie i nerwowo chorych..."

i słyszę że pacjenci klaszczą w rytm muzyki.

duszę się dymem, i obudziłam się wypoczęta i spokojna

 

 

z góry dziękuję za interpretację tego snu...

Edytowane przez Karisuto
poprawiałam ortograficzne błędy :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...